phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ....og masse krangling. :!: neida jeg er enig,her er det 90% prepubertalske små mennesker som skal ha et rått(Mikke Mus)anlegg til 2-3000 kroner,med mest mulig watt på papiret,helst oppgitt i PMPO.Men han fikk jo allikevel noen gode tips fra thomasr her da! hehe mye mulig du. selvsagt ikke dum noen av alternativene her.. men tenkte kanskje det var smartere å spørre på et forum der det finnes litt flere folk som i det hele tatt har sett og ikke minst hørt en høyttaler i den prisklassen.. jeg skal nå hvertfall ikke skryte på meg å ha gjort det. Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...ere.htm?id=6019 disse bør vel duge? Endret 6. oktober 2005 av .com Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Tror du de er bedre enn de høyttalerene han allerede har sett seg ut? Endret 6. oktober 2005 av audiomur Lenke til kommentar
.com Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 nei, gadd ikke lese gjennom posten, de jeg lenket til ble nok altfor "pinglete" Lenke til kommentar
moray Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ikke at det er noe i veien med dette forumet og forslagene her, men jeg hadde heller bedt noen på AVforum om å sette sammen "drømmeanlegget sitt". Har inntrykk av at det er der mange av entusiastene i Norge er samlet. (Eller HiFisentralen, da) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 B&W 803D mangler mye oppløsning og raffinement, jeg vil faktisk våge å påstå at disse også henger etter når det kommer til dynamikk, det til tross for at jeg føler at B&W har hatt en tradisjon for å være gode på nettopp dette. Selvfølgelig er heller ikke disse høytallerne direkte dårlige, men at hifiklubben velger å sammenligne de med en dyrere variant fører ikke til at de ligner noe mer. Er for så vidt enig i at dette forumet kanskje ikke er det mest fruktbare stedet å diskutere high-end-løsninger, som phax påpekte er det ikke så altfor mange her som har nok mangel på vett til å være i besittelse av slikt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ikke at det er noe i veien med dette forumet og forslagene her, men jeg hadde heller bedt noen på AVforum om å sette sammen "drømmeanlegget sitt". Har inntrykk av at det er der mange av entusiastene i Norge er samlet. (Eller HiFisentralen, da) synes avforum er litt for hjemmekino fokusert, er det hi-end musikk oppsett man er ute etter slik som i dette tilfellet(?) så synes jeg hifisentralen sitter på best kunnskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå