Gå til innhold

Nye høyttalere, ingen prisklasse. Forslag?

Anbefalte innlegg

....og masse krangling. :!: neida jeg er enig,her er det 90% prepubertalske små mennesker som skal ha et rått(Mikke Mus)anlegg til 2-3000 kroner,med mest mulig watt på papiret,helst oppgitt i PMPO.Men han fikk jo allikevel noen gode tips fra thomasr her da!

hehe mye mulig du. :wee:

selvsagt ikke dum noen av alternativene her.. men tenkte kanskje det var smartere å spørre på et forum der det finnes litt flere folk som i det hele tatt har sett og ikke minst hørt en høyttaler i den prisklassen.. ;)

jeg skal nå hvertfall ikke skryte på meg å ha gjort det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

B&W 803D mangler mye oppløsning og raffinement, jeg vil faktisk våge å påstå at disse også henger etter når det kommer til dynamikk, det til tross for at jeg føler at B&W har hatt en tradisjon for å være gode på nettopp dette. Selvfølgelig er heller ikke disse høytallerne direkte dårlige, men at hifiklubben velger å sammenligne de med en dyrere variant fører ikke til at de ligner noe mer.

Er for så vidt enig i at dette forumet kanskje ikke er det mest fruktbare stedet å diskutere high-end-løsninger, som phax påpekte er det ikke så altfor mange her som har nok mangel på vett til å være i besittelse av slikt.

Lenke til kommentar
Ikke at det er noe i veien med dette forumet og forslagene her, men jeg hadde heller bedt noen på AVforum om å sette sammen "drømmeanlegget sitt".

Har inntrykk av at det er der mange av entusiastene i Norge er samlet.

(Eller HiFisentralen, da)

synes avforum er litt for hjemmekino fokusert, er det hi-end musikk oppsett man er ute etter slik som i dette tilfellet(?) så synes jeg hifisentralen sitter på best kunnskap. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...