stinger82 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Noen som vet om noen data nettbutikker som har den? Jeg tenkte og betille non vifter til pc'n samtidig.. Har sett på komplett, netshop, mpx, men fant ikke den kabelen der.. En ting til. Hvilken kabel gir best bilde signal fra dvd til tv? Scart-kabel? Holder meg unna monster kablene som koster 600kr/m Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eneste jeg vet om er Clahs olson og biltemas nettsjapper. Lette etter en slik kabel jeg også, men stakk på elkjøp og fant en. Kosta 129 for 2 meter. De hadde også en monster til 3-4 ganger så stor pris Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Elkjøp var selfølgelig fri her i tromsø. Var innom expert og dem skulle ha 600 kr for 1m coxial kabel Endret 4. oktober 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du vil garantert ikke merke forskjell på lyden med en dedikert digitalkabel og en helt vanlig kompositt videokabel, så det er likegreit å bare kjøpe en vanlig videokabel til en femtilapp. Samtlige butikker jeg vet om som selger dedikerte "digitalkabler" tar blodpris for disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå