applemania Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Denne posten er slettet. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg regner med at du skal ha kondisjonstrening. Hvor mange treninger skal du ha plan til? Om du skal ha egentrening i tre ganger så kan du ha langintervall, kortinervall og langkjøring. I tillegg kan du ha styrketrening for beina om du orker det. langintervalltrening kan være 4*4 løpet som mange har nevnt på forumet. Kortintervalltrening kan være at du løper alt du kan 100 m og så går tilbake for så å gjenta treningen så mage ganger du føler at du orker. På kortintervalltrening skal du løpe alt du kan Langkjlring så bare jogger du i et bestemt tempo. Siden du trolig har en dobbeltime så kan du joge i 45 minutter Du bør også huske å ta med oppvarming, nedtrapping og eventuelt tøying. Intervalltrening skal vist gi best kondisjonstrening mens langkjøring i følge noen forskere kan føre til kapillærisering(det lages små blodårer) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Plan for hva du skal trene? Kondisjon, styrke, spenst, e.l.? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvilket emne er det du skal trene til? Utholdenhet? Styrke? osv. Uansett her er en "mal" på hvordan jeg har laget er treningsplan for 2IDA (Idrett) trening.doc Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Denne posten er slettet. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) EDIT: Den skal visst være på rundt 30 sider der det skal være mål, alt om alle treningsøktene pluss treningsdagbok og lignende. Voldsomt da Jeg skal snart ha egentrening i fire uker. Har da laget fire øktplaner, en målsettingsplan og en periodeoversikt. Skal levere logg og treningsdagbøker etter egentreningen, men jeg kommer ikke til å komme i nærheten av 30 sider! Jeg skal ha utholdenhetstrening; drive intervalltrening, langkjøring og styrke. Endret 5. oktober 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 KA FAN E DET DU GÅR SLAGS SKOLE?! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Denne posten er slettet. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå