Saddlefall Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Ja jeg skulle til å teste Doom 3 her igår på min 1558/1559... (Hvorfor 1558/1559? Les her..) og jeg ble mildt sagt en smule overrasket. Først satte jeg det på High, 1024x768 (som er maks) og uten AA, og forventa hakking og det som verre var, men nei, det gikk helt flytende gitt Tør jeg prøve Ultra High? Det gikk flytende det også gitt, med 2x AA (4x gikk også, men slet litt i combat etc) Det hadde jeg aldri trodd Med andre ord, GeForce Go 6600 er et meget stabilt grafikkort til bærbare edit: Nå er jo Doom 3 nVidia basert, og jeg gleder meg til å få prøvd f.eks HL2, som er ATi basert... Lurer på hvordan det går edit2: Glemte å nevne at tempen på kortet var 77 grader rett etter jeg quitta spillet. Er vel ikke skadelig dette? Har ikke overklokket det noe. Endret 4. oktober 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Fett, skal prøve å legge doom 3 inn senere idag å teste Endret 4. oktober 2005 av rhemal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) jepp. mitt 6600gt drar også doom 3 uten probleme på ultrahigh, også i 1024x768 som er maks for lcd skjermen min edit: der er riktig nok ikke i bærbar pc, men det yter rundt det samme. Endret 4. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå