jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Er litt vanskelig å forklare dette... Men jeg vil liksom at listboxen skal scrolle nedover av seg selv på en måte... Lenke til kommentar
Rep Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvis du vil at listen alltid skal ha fokus på det nederste når det blir lagt til eller fjernet fra den kan du f.eks. sette dette i listens "Change" prosedyre. Eks: Sub List1_Change() If list1.ListCount > 0 Then list1.listindex = (list1.listcount -1) End If End Sub Har ikke vb her så har ikke testet dette, men tror ikke jeg er helt ute å kjøre..:smile: Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 nei det virka ikke det der... Lenke til kommentar
thorel Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Det er fordi list'er ikke har changes, bruk dette: Lag: List1 & Command1 & Text1 Private Sub Command1_Click() List1.ListIndex = (List1.ListCount - 1) End Sub [ Denne Melding var redigert av: thorel på 2002-08-18 18:29 ] Lenke til kommentar
Rep Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 thorel har rett, jeg husket feil om at list hadde change prosedyre. Du må legge det til din egen kode prosedyre når du legg er til eller fjerner data fra listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå