Joachim_F Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Cenega har kunngjort at strategispillet UFO: Aftershock nå er ferdigutviklet. Spillet kommer i salg i slutten av måneden. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå må jeg få spilt meg lei på BF2 og runda Fahrenheit, for når dette kommer skal jeg låse meg inne på rommet. Dette blir høstens go'bit (får jeg håpe..) Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg gleder meg som en unge. Håper virkelig jeg ikke blir like skuffet som jeg ble over sist oppfølger i ufo serien. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg digga forgjengern , meeeen må si det var litt stygge modeller her men så lenge gameplayen og basebygging blir bra så skal jeg nok overleve Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Spiller Aftermath nå. Litt tregstartet, og det er noen småbagateller med det, men overall synes jeg det er et temmelig bra spill. Liker det veldig godt. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg likte mest ufo 1,2 og litt 3a ,men det var xcom 1 og 2 som var de mest gøy. Men jeg får vel teste dette nye litt. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For dei som vil lesa litt meir om det, så hadde eg gleden av å teste det for eit par veker sidan. Eg skreiv eit preview de kan finne her. Vil og anbefale preview fra Prodigious Gaming. Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Digget UFO Apocolypse, da det var det første spillet i X-Com serien som kunne kjøre i sanntid. Dette nye spillet lover bra, håper det innfrir Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ringte EB Games i dag, men de sa spillet ikke kommer før 4. november Noen som har fått tak i det? Kanskje like greit å bestille det fra play.com, de har det på lager ihvertfall. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ikkje fått det enda heller . Og som du seier så kjem det ikkje her får 4. november. Like greit å bestille fra Play.com ja. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Synes X-COM serien tappet seg etter Apocalypse (Som jeg faktisk var den første til å få kjørt problemfritt på WinXP ) X-Com Enforcer var hjernedødt(hadde en råkul hjemmeside though), X-COM Interceptor fikk jeg ikke spilt, fant det ingensteder... UFO Aftermath var jo egentlig greit, men savnet det "avanserte/lure" systemet med basebygging/research ol.... Om Aftershock blir knall, får vi vente å se..... Lengter enda etter et spill som kan måle seg med X-COM 1-3..... Ingen andre spill i sjangeren har engasjert meg mere enn de 3.... Endret 21. oktober 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Enig i det. X-COM 1-3 og Fallout 1 og 2 er det ikkje lett å toppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg