Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvordan får jeg fjernet denne? Har prøvd med sysclean, nod32 og AVG, ingen greide å fjerne det. Men bare AVG fant det. (se bilde) Stod at det var en blanding av spyware og trojan, så jeg prøvde mange forskjellige ad-aware programmer, men fikk ikke fjernet det. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Trend micros hjemmeside Kunnskap er makt - Bruk google! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Trend micros hjemmeside Kunnskap er makt - Bruk google! Fant ingenting! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 prøv NOD32 den får vell fjernet det meste Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Trend micros hjemmeside Kunnskap er makt - Bruk google! Fant ingenting! Du kan jo prøve Trend House-call (som er en online virusscan). Kanskje det fjerner det. Eller start opp i sikkermodus, og slett det derifra. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har prøvd ALT dere har nevnt... faktisk prøvd det før dere sa det... Får ikke fjernet det! Kan jeg gå inn i sikkerhertsmodus og slette det manuelt? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har prøvd ALT dere har nevnt... faktisk prøvd det før dere sa det... Får ikke fjernet det! Kan jeg gå inn i sikkerhertsmodus og slette det manuelt? kan alltids prøve.. funker manger ganger .. Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du kan prøve Avast Home Edition på norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Scann i sikkerhetsmodus. Det fikser som oftest biffen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå