Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har gått GK Elektro og VK1 Elektro sant... Jeg turde ikke å begynne i lære så nå går jeg Gk Almenne Det jeg går nå er vel egentlig et alternativ til folkehøyskole... trenger et år å "finne meg selv på".... Jeg har ikke lyst til å gå almenne neste år, jeg har heller lyst og gå tilbake til yrkeskolen å gå VK1 Automatikk eller VK1 Elektronikk! Elektro ble litt tungt fysisk for meg, men uansett hvor gale jeg klarer å føkke ting opp så har jeg nå altids muligheten til å finne meg læringsplass... Har også lyst til å gå IKT men det er ikke lurt... Enkelt og greit jeg stresser noe jævlig nå... jeg gjør nesten ikke en drit på almenne, og bare tenker hver dag altfor mye... hva skal jeg gjøre? Tuzen tac for svar Lenke til kommentar
acon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor er det ikke lurt å gå IKT? Hvis du synes elektro er litt for tungt fysisk, så kan du vel gå VK1 elektronikk. Automatikere har det vel like fysisk anstrengende som elektrikere Hvis ikke kan du bare fortsette på Almenn, men.. går du GK almenn du nå? Kunne kanskje vært en ide å tatt Påbygg istedenfor nesteår. Så slipper du det siste året, som du eventuelt kan bruke til å forbedre karakterer eller ta spesielle studieretningsfag Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei IKT.. blir liksom litt vanskelig jobbmessig ser det er jævlig mange arbeidslause ikt folk... Jepp har lyst og gå VK1 Elektronikk... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor tok ikke du allmenn påbygg etter elektro VK1? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor tok ikke du allmenn påbygg etter elektro VK1? For mye og lese på et år for meg Faen eg har så lyst til å bare å slutte på skolen nå og finne meg en jobb.... også begynner på an igjen til neste årl.... jeg tjener jo faen ikke en drit på å gå et år på almenne viss jeg går VK1 elektronikk eller finner meg læreplass Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det kan være lurt, bare pass på å jobbe, ellers kan en framtidig arbeidsgiver tolke friåret som eventuelt fengsel o.l. Har jeg hørt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå