chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har selv skummet gjennom de første ca 40 sidene av "Bokhandleren i Kabul" Dette er jo en litt spesiel kategori bok, det er en roman med antropologisk innhold. Det jeg har lest så langt virker veldig alright, men hva synes dere? Hva synes folk om bøkene til Åsne, har du lest noen av dem? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har ikke lest noe av henne, men en ting kan jeg si og det er at hun er en meget dyktig forretningskvinne. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har lest Bokhandleren i Kabul, og skrev om den i særemnet. Jeg synes det var en grei bok. Noen ganger virket den litt for ensidig synes jeg å huske, men er en stund siden jeg leste den. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har lest «Bokhandleren i Kabul» og «Hundre og én dag», uten at jeg har blitt voldsomt imponert av noen av disse. Begge fremstår som forholdsvis oppegående reportasjebøker, men de litterære kvalitetene utover dette er meget begrensede.Når temaene forfatteren tar opp tidvis er uinteressante, nærmest grensende til dørgende kjedelige, sitter jeg igjen med en bitter bismak etter å ha lest disse. Dersom du har et ønske om å lære litt om situasjonene og samfunnene hun skriver om kan det kanskje være en god idé å lese disse, i og med at du etterpå i tillegg kan skryte av å ha lest kjente bøker, men dersom du er ute etter høyverdige leseropplevelser bør du se etter alternativer. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bokhandleren i Kabul er kanskje den kjedeligste boken jeg har lest på lenge. Men det kommer kanskje av av forventningsnivået var ganske høyt. Tydeligvis for høyt. Det kan likevel tenkes at det blir spennende å lese hva bokhandleren skriver om Åsne Seierstad når han får gitt ut boken sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå