Gå til innhold

Fornøyd med Norsk Fiberoptikk(Stavanger) /Lyse

Anbefalte innlegg

Siden folk synes det blir for lite ros her inne, har jeg valgt å komme med litt ros til innstallatørene fra Norsk Fiberoptikk as.

Ringte til Norsk Fiberoptikk på fredag for å avtale blåsing av fiberen for å koble meg til Lyse sitt fibernett. Den høflige dama i andre enden spurte meg om det var greit at innstallatørene kom på tirsdag halv 10. Helt flott for meg sa jeg, klar til å kaste bort en hel dag på venting før de kom.

I dag er det tirsdag, og nøyaktig 09.25 ringte det på døren, og hvem andre enn innstallatørene sto der? Men ikke nok med det, når de kom inn for å gå inn på mitt hjemmekontor, der de skulle blåse ut fiberen, så tok han jaggu av skoene!

Det er det jeg kaller respekt og høflighet. Nå skal det sies at innstallatørene ikke var gamle karene. Hvem sa at ungdom ikke vet å oppføre seg høflige og respektfulle? Det har jaffal disse unge karene motbevisst ettertrykkelig.

En stor :thumbup: for Norsk Fiberoptikk as avd. Stavanger.Lyse

Gjett hvem som gleder seg til torsdag/fredag når fibersveisingen i koblingsboksen skal være ferdig og han igjen får nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...