edds Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Heisann, Hvilket kabinett bør jeg velge? Skal kjøpe fra netshop.no, så bygging vil ikke bli et problem. Skal også bare ha en Harddisk vis det har noe å si. Tenkt på Thermaltake Armor/Kandalf, Thermaltake Soprano eller Cooler Master Wave Master. (sort) Har dere noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 okay så du skal ha fra netshop ja.. for det første. tt armor/kandalf er ikke midi kabinett. derimot er de big towers begge 2. men soprano derimot er et midi tower. kompis av meg har tt soprano og er kjempe fornøyd. god kjøling, god kvalitet og fint å se på, også en rekke med smarte løsninger sånn som skinner til cd rom ene osv..er også 2stk dører i front samt støv filter på den ene 12cm vifta.. alt i alt et kjempe kabinett.. det som måtte være negativt er at front døra er i plas og at viftene dog støyer en del.. så tt soprano er å anbefale men så de hadde tt tsunami på netshop og og dette er absulutt å anbefalem, har dette selv og kunne ikke vørt mer fornøyd.. er så og si en oppgradert version av sopranoen. kun 5.5 kg, metall dør og 2 sexy små leds i front sørger for en forskjell mellom de 2 så de er ikke like om du tror det.. tt tsunami har også ut trekkbar hdd ramme samt der man setter inn disketstasjon osv kan også tas ut.. hdd ene festes med thumsrews og gummioppheng Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Takk for respons! Endelig noen med erfaring med tt soprano, men igjen, har hørt veldig mye positivt om Tsunami. Jeg får tenke på det, kom gjerne med mer respons og meninger Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Takk for respons! Endelig noen med erfaring med tt soprano, men igjen, har hørt veldig mye positivt om Tsunami. Jeg får tenke på det, kom gjerne med mer respons og meninger tsunami er en del bedre en soprano,, eks veier det litt mindre og har en mer solid dør, p å tsunami n kan man også ta ut og inn ramme til 3.5 brønnene(hdd og disket stasjon).. det er gummu oppheng til alle hdd ene og det er blå leds på vifta bak.. men så er det jo litt forkjell på prisen og.. men begge kabinettene er absulutt å anbefale.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Soprano bestilt, gleder meg vilt! Takk for info mr. nauz Tenkte det var likesågreit å spare noen kroner da de fleste tingene Tsunami har som Soprano mangler ikke er så nødvendige for meg Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Soprano bestilt, gleder meg vilt! Takk for info mr. nauz Tenkte det var likesågreit å spare noen kroner da de fleste tingene Tsunami har som Soprano mangler ikke er så nødvendige for meg du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har selv tt soprano, og er VELDIG fornøyd... Masse smarte løsninger som: Skinner til cd rom, døra kan låses(Vinduet og) Usb på toppen,støvfilter... og mer.. Du vil ikke angre... hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå