Iminzilion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14778 Har sett på den lenge nå. Og der var den på ukestilbud Gjett hvem som er SÅ klar til å få den i posten nå Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Er så hyper at jeg vil at den skal komme i posten i dette sekundet. er SÅ lei av å kjøre maxitower og 2 strømforsyninger for å kunne dra systemet (2stk svake strømforsyninger) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er så hyper at jeg vil at den skal komme i posten i dette sekundet. er SÅ lei av å kjøre maxitower og 2 strømforsyninger for å kunne dra systemet (2stk svake strømforsyninger) hehe.. mange watt? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 hmmm. den ene er mellom 120 og 160 en plass trur jeg. Bruker den for å drive harddiskene. Og så en 300w til systemet. Har store problemer med stabil strømlevering. Og btw.. Den på 300w ca en plass er qtec :S Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) hmmm. den ene er mellom 120 og 160 en plass trur jeg. Bruker den for å drive harddiskene. Og så en 300w til systemet. Har store problemer med stabil strømlevering. Og btw.. Den på 300w ca en plass er qtec :S hehe!.. ja da burde du bytte fort Endret 4. oktober 2005 av complexity Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Mhm Og i neste uke så skal det bestilles nytt tower og Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Noen som vet hvor lang tid netshop bruker på å få levert pakken til postkontoret og sporingen blir oppdatert? Bestilte pakken 9 i går morges. Pakken var pakket og sendt klokka 2. Hvor lang tid må jeg forvente at det skal bli oppdatert hos posten? Endret 5. oktober 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som vet hvor lang tid netshop bruker på å få levert pakken til postkontoret og sporingen blir oppdatert?Bestilte pakken 9 i går morges. Pakken var pakket og sendt klokka 2. Hvor lang tid må jeg forvente at det skal bli oppdatert hos posten? står det at den er levert inn på postkontoret da? du har bra lyst til å ha den fort sjønner jeg Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hehe. Ja Hmmm. såg nå at den var levert ifra netshop i dag tidlig. Har og nå kommet info om vekta på posten.no (3.6kg) Men står som sagt at varen ikkje er levert inn. Og er det noe pcen min trenge raskt så er deet skikkelig strømforsyning. Siden qtec er noe crap. edit: Jeg sitter og å sjekker posten.no sporingen HELE tiden Jeg kjøper hele tiden hardware på nett. Men føler at dette er den beste investeringen jeg har gjort for min pc Endret 5. oktober 2005 av XeLix Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hoho. gjett kem som er HYPER og greie ikkje å vente til halv 4 Da skal pakken min hentes Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hoho. gjett kem som er HYPER og greie ikkje å vente til halv 4 Da skal pakken min hentes legg deg til å sove.. da går tiden fortere Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hihi. da var pakken her har nettopp koblet den til. Plutselig ble 12V og 5V stabilt. Utrolig så låg DB den var på. 2 vifter og den ene er svær. *happy happy happy* Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe.. får si grattis enda en gang da og gratulere til all hardwaren din, som endelig koser seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå