krage83 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Fredag fikk jeg en pakke fra mpx, med en harddisk og 50 dvd plater. Jeg hadde bestilt 50 dvd+ R plater, men hva fikk jeg jo 50 dvd + RW plater. Dette oppdaget jeg ikke før etter at jeg hadde åpnet spindelen og i dag ringte jeg MPX for å si fra. Svaret derfra var, det blir bare styr for oss om du sender den i retur, så du kan beholde den, og jeg skal sende deg en ny spindel med de platene du hadde bestilt Ærlighet lønner seg Takk MPX Edit: Byttet en - til + Endret 4. oktober 2005 av krage83 Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har selv hatt returer hos MPX, og dem er alltid hyggelige! Spørr de om de kan se på problemet og heller ringe opp om en halvtime, så ringer dem, noe som aldri har skjedd hos andre. Nå sist røyk mitt Asus A8N-SLI Deluxe, og jeg fikk pengene tilbake siden jeg ønsket et annet kort siden alle kortene av Deluxe utgaven jeg har kjøpt har hatt samme problem som det jeg fikk. Egentlig skal dem gi meg samme kortet eller et tilsvarende, men dette er ikke tredje returen, men uansett fikk jeg pengene tilbake uten noen krangling og kjefting. MPX er en av få nettbutikker jeg virkelig kan skryte av! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 MPX har VELDIG bra service. Kjempebra Kjempebra respons på servicetelefon også. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg sendte nettopp inn en defekt harddisk (P-ATA, 2 MB cache), og fikk en S-ATA tilbake. Hyggelig. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg sendte nettopp inn en defekt harddisk (P-ATA, 2 MB cache), og fikk en S-ATA tilbake. Hyggelig. Om de spurte deg om det var i orden først så Om jeg sendte inn en av mine p-ata disker og fikk en s-ata tilbake uten å bli spurt hadde jeg blitt grinete da jeg ikke har plass til flere s-ata disker på hovedkortet mitt Men om de spurte deg er jo alt i orden Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg sa fra på forhånd at bare jeg fikk en tilsvarende disk, enten S-ATA eller P-ATA, ville jeg bli fornøyd. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Pleier varene fra denne butikken å bruke en del tid på at varer viser i kundesidene? Bestilte en LaCie ekstern harddisk der idag og betalte med visa, pengene ble trukket fra konto men harddisken viser ikke på sidene deres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå