ebukv Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hallo..! Jeg har ett stort problem med lyden..hver gang jeg skal spille av en lydfil så står det att den jeg ikke har lydkort,men alt dette begynte etter jeg formatrete den..Det står også att jeg ikke har driver til lydkortet!..Hvor finner jeg en sån driver..tror lydkortet heter Mic..! Blir veldig glad hvist noen gidder å hjelpe! Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 PS. Lydkortet heter Realtek AC'97..! Jeg har vert inne på Hp sin side og lastet ned den driveren som er der,men når jeg har insatlert den fila som jeg laster end så skjer det ingenting?..Pliiis svar! Lenke til kommentar
birgeru Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sjekk i BIOS om lydkortet er aktivert. Virker som det er snakk om et "on-board" lydkort dette(integrert på hovedkortet). Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ååå..men hvordan kommer jeg meg inn der da?..Er ikk så veeldig flink i pc..! Er det noen som vet hvor jeg får tak en sån driver da? Lenke til kommentar
birgeru Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tilgang til BIOS:Ved oppstart - trykk DELETE når maskina teller opp ram, mulig du må prøve noen ganger for å treffe riktig. Inne i BIOS velger du "integrated Peripherals" og sjekker at a`97 audio er Enabled. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei. Har samme intergrert lydkort som deg. Windows har drivere til dette, du må bare akrivere det i BIOS. Gjøres slik som Birgeru sier det... Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå har jeg vert inne på BIOS'en, men fant ikke noe så hadde noe med lyd å gjøre=S! kan noen hjelpe??! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå