danilovic Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det skal ikke være nødvendig i XP. Du kan ev. ta kontakt med Netshop og høre om de har en løsning på problemet ditt. Problemet er at jeg kjører Windows 2000. :---p Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har akkurat fått ASUS M6S00VA, den er veldig stille og klarte 1.116v på 2.13 ghz i full load. 75 grader på 2000 rpm. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har en Sony Vaio (10", 1,2ghz ulv) og den skrur aldri på vifta. Dermed stille! Er heller ikke mulig å høre harddisken. Lenke til kommentar
patro Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dette var en god tråd for oss som ikke er så erfaren med bærbare - blir listen ved trådstart fortsatt oppdatert? Lenke til kommentar
patro Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Har sett av andre tråder på forumet at Netshops 259IEN "SmartBook" er svært stillegående. Flott hvis den og andre blir tatt med!! Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg sitter på en Acer 1692WLMi med 1,73ghz Pentium M 740, med X700 skjermkort. Bruker man "dynamic switching" i CHC og "max battery" i Powerplay for skjermkortet, så går viften aldri med mindre man spiller og da bruker man uansett andre innstillinger... Ved kontorarbeide++ er maskinen musestille hele dagen, HD er av de roligste jeg har hørt. Synes maskinen fortjener plass på listen hvis CHC og Powerplay er lov! Som en positiv bi-effekt får man 3-5t batteritid og det er jo ikke så ille! Endret 23. november 2005 av The Terminator Lenke til kommentar
patro Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvordan er Dell Inspirion 6000 i forhold til disse som listes opp i denne tråden? Den får litt pepper for viftesus i enkelte tråder, andre er fornøyd med den. Noen bruker programmer for å stille inn når vifta slår inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå