fondus Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hei Nå er jeg lei Telenor sin utpressing, og vil ha en ny internettleverandør. jeg er online ca 2 timer om dagen, dette er på kveldstid. jeg vil ha billigste isp på dette tidspunktet, bundet månedspris er ingen hindring. videre vil jeg _ikke_ ha sånn dum avtale som tiscali har med at når man betaler for 2 timer daglig, så blir ikke resterende tid du ikke var online refundert til neste dagukemåned. takker for svar! _________________ mvh Inge, Nerd [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-08-18 11:48 ] Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 http://www.telepriser.no/ Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 11:46, fondus skrev:HeiNå er jeg lei Telenor sin utpressing, og vil ha en ny internettleverandør.jeg er online ca 2 timer om dagen, dette er på kveldstid. jeg vil ha billigste isp på dette tidspunktet, bundet månedspris er ingen hindring. videre vil jeg _ikke_ ha sånn dum avtale som tiscali har med at når man betaler for 2 timer daglig, så blir ikke resterende tid du ikke var online refundert til neste dagukemåned.takker for svar!_________________mvhInge, Nerd<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-08-18 11:48 ]</font> http://www.start.no Lenke til kommentar
abjork Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Du kan prøve Freewave. Oppkoblingsavgiften er lav 45 øre og ellers er det 13 øre pr. minutt. Det Telenor som er leverandør av netttjenestene til Freewave og du får da tilgang egentlig tilgang til news m.m. fra Telenor. Det billigste må vere Netcom, men da får du bare e-post og tilkobling. News og annet er dårlig eller ikke tilstede. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hvorfor ikke totalt droppe Telenor ? De eier kun ISDN-boksen her i huset: http://www.tele2.no/privat/telefoni/index.html Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg har brukt tele2 ei stund men det går treigt. Prøvde speedometeret og fikk 55 kbs. Nå bruker jeg faktisk netcom. 10 øre minuttet på dag/kveld og 5 øre minuttet på natta. Det er 6 kr og 3 kr timen. Billigere løsning har ikke jeg finnet. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Telenor 150 koster 590,- pr mnd og gir 150 timer i måneden. Det blir 6 øre pr minutt i snitt. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Oppringt inet er utpresing uanset nå som adsl er tiljengelig men så klart ikke alle steder så piss siden man i realiteten betaler mye mere for et dårligere produkt ta online 150 feks 560kr for å være på 150 lusne timer når en kan være på 27/7 for 398kr på adsl, det skulle ikke ha hvert tellerskrit på isdn/modem heller, hva hindrer dem å inføre dette? er det teknisk eller bare penger? bare penger veder jeg på. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 15:41, Cyprez skrev:Jeg har brukt tele2 ei stund men det går treigt. Prøvde speedometeret og fikk 55 kbs. ...mitt innlegg gjalt ikke Tele2 som ISP ( der bruker jeg Tiscali 6/7 ). Som en kommentar til de som føler seg presset av Telenors høye priser, så er det faktisk muligheter idag. Lenke til kommentar
nakor Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Vil nå bare nevne nok en gang at prisen for oppkobling + tellerskritt er ikke alt som teller, men er såklart viktige de og. Når du skal velge levrandør, kan du jo sjekke: * pris (så klart) * baknettet dems ut i verden (til hvor du surfer). NB, sjekk hvor full linja er også. * ekstra tjenester som spill servere, web plass, ekstra mail adr., etc. som du kan få med. * Support, hvis det er nødvendig for deg. * Erfaringer fra andre :smile: Og til slutt, melde tilbake hit om hva du fant ut :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå