SkinnyT Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Mener bestemt at det var papirutgaven... Skal sjekke... EDIT: Det var papirutgaven.. Leste det her. Endret 9. oktober 2005 av SkinnyT Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Æsj det der var et realt slag i trynet. Hvis flertallet av anmeldelsene omtaler spillet like negativt og demoen ikke imponerer får jeg nok noen hundrelapper i overskudd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Whores & nades Jaja har no bestilt det Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fxxn skjære, ingen bots i multiplayer? Hva er dette? Jaja, får bare håpe anmelderen er helt tulling. Noen som vet om denne anmeldelsen er lagt ut, forresten? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ingen bots? bryr ikke meg så mye, siden jeg kommer til å spille online eller 1v1 LAN. men uansett så pleier jeg ikke å bry meg om omtaler av spill. kjøpes skal det Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Q4 er et spill jeg ikke hadde turt å bruke 500kr på før jeg hadde prøvd det. Gjorde det med D3 og ble jevlig skuffa. Får vel sverge til torrent for så å kjøpe det visst det innfrir... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 må jo testes da, har vært uenige med spillanmeldere før og vil sikkert være det igjen. menb blir vel ikke noe kjøp for meg heller. skal jeg ha noe skytespill nå så blir det fear for alle penga. Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har bestemt for ikke å være forræder og må kjøpe spillet om det ikke kommer fler anmeldelser som omtaler spillet såpass negativt. Skal spesielt holde øye på hva Rune Fjeld Olsen, som er spilljournalist i VG, sier, for han og jeg har nærmest identisk smak når det kommer til spill, og han ser ut til å glede seg like mye til Q4 som meg selv. Jeg har også fått med meg rykter om at PC Gamer US anmeldelsen ikke er virkelig og at det bare er en eller annen tulling som prøver å ha det moro med alle som faktisk ser fram til dette spillet, og utgir seg for å være en journalist i PC Gamer. Men uansett om anmeldelsen er ordentlig eller ei så skal jeg ikke basere innstillingen min etter kun en anmeldelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Leste noen previews av spillet i natt, bla fra IGN. der virka de mere positive til spillet, og spesielt utelandskapet som ikkje skulle vere så mye å skryte av ifølge "PC Gamer" Velger og igonorere dene til det er bekreftet, ihvertfall til flere anmeldelser kommer Lenke til kommentar
The Rainman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nice... Gleder meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 litt dumt at de ikke har gitt ut en spillbar demo av spillet Lenke til kommentar
jasco Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 litt dumt at de ikke har gitt ut en spillbar demo av spillet Akk ja.. *mimre tilbake til q3 mp test* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 enig med deg der Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 en demo hadde vært digg ja, men også moro å ikke vite noe spillet føre det kommer. og skulle ventetida bli for lang, så kommer jo serious sam 2 om snaue 4 dager Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 en demo hadde vært digg ja, men også moro å ikke vite noe spillet føre det kommer. og skulle ventetida bli for lang, så kommer jo serious sam 2 om snaue 4 dager EIB ute no og FEAR om ei uke Lenke til kommentar
jasco Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 PCGamer er ræv. Gamespot er det eneste som gjelder for meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 PCGamer er ræv. Gamespot er det eneste som gjelder for meg. PC Gamer er blant de største. De har sikkert ikke gitt Quake 4 dårlig omtale uten grunn. 70% er slettes ikke bra i mine øyne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 PCGamer er ræv. Gamespot er det eneste som gjelder for meg. Å basere ett spill sin karakter på bare ein aktør er ikkje så lurt egentilig, ta heller utgangspunkktet i 3 for å så se om de gir noenlunde samme karakter og slikt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) PCGamer er ræv. Gamespot er det eneste som gjelder for meg. PC Gamer er blant de største. De har sikkert ikke gitt Quake 4 dårlig omtale uten grunn. 70% er slettes ikke bra i mine øyne. Detter er jo fake hører dere! Var det ikkje ein som haded eit innelegg lenger oppe? eller i ein anna tråd var det vel Dette sier PC Gamer om 70% scoren; 79% - 70% GOOD - These are pretty good games that we recommend to fans of the particular genre, though it's a safe bet you can probably find better options. Endret 11. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
jasco Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 PCGamer er ræv. Gamespot er det eneste som gjelder for meg. Å basere ett spill sin karakter på bare ein aktør er ikkje så lurt egentilig, ta heller utgangspunkktet i 3 for å så se om de gir noenlunde samme karakter og slikt Liek www.gamerankings.com Men noen er bedre enn andre uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg