Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 du bør nok få inn minst 1gb ram og et 6600gt eller bedre. heldigvis er det ganske billig for begge tinga nå om dagen da. då går det nokk neppe her sitter med radeon 9600xt og 768mb ram Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Endelig! Med ny maskin og alt! Men jeg kan ikke forstå at de utgir spillet på forskjellige datoer i Europa og USA. Det er så utrolig ustrategisk. Selv må jeg kjøpe det siden jeg trenger flerspillerkode, og jeg bryr meg i grunnen lite om enkeltspillerdelen, men for alle de andre... Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hmmmmm... ok. Sugen på å kommentere der? :!: Ja nei, men ser ihvertfall meget frem til å spille dette, men ut i fra MP klippene eg har fått servert så ser det ut til at den faller lett hen, bedre en D3 blir det ihverfall Det spillet var i alle høgste grad bad nr det kom til MP EDIT: G5 musa er konge, så du blir nok ikkje skuffet der! merkelig, vises ikke sånn her ja seff, doom III var jo ett sp spill noe iD og alle andre har sagt fra dag en så det blir godt med ett skikkelig mp spill fra id og raven igjen. G5 er deeeeeilig *elske med* Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gleder meg virkeleg til dette spelet. Håper at det kan leve opp til mp delen i Quake3. Satser og på at sp delen vil bli bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Spillet blir sikkert bra. Enig med ttt: Håper bare at MP blir like bra som i Quake 3. Enspillerdelen blir sikkert bra den også men det er nok multiplayerdelen som appelerer mest til meg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 QUOTE]merkelig, vises ikke sånn her Som med alt annet, smak og behag *kose mye med sin G5mus* Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 QUOTE]merkelig, vises ikke sånn her Som med alt annet, smak og behag *kose mye med sin G5mus* Ah, du valgte det bort.. now i get it *parre min g5 med din* *smatt* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 QUOTE]merkelig, vises ikke sånn her Som med alt annet, smak og behag *kose mye med sin G5mus* Ah, du valgte det bort.. now i get it *parre min g5 med din* *smatt* np Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Håper bare at strafejumping er lik som alle de andre quake spilla! Bare det blir strafejumping, så blir spillet heftig i multiplayer! Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Activision har nå bekreftet at Quake 4 lanseres 21. oktober i Norge. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 uff blir en dyr mnd. dette. F.E.A.R., Quake4 og ufo:aftershock Lenke til kommentar
jasco Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 uff blir en dyr mnd. dette. F.E.A.R., Quake4 og ufo:aftershock Black and White II og Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Earned In blood,F.E.A.R og Q4 på meg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Når kommer Quake 4 i usa? Blir f.e.a.r, Quake 4, BIA EIB, Black and white 2, world racing 2, og ufo; aftershock på meg, *rope og spørre pappa om penger* Lenke til kommentar
slapp_jaevel Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 gleder meg som en liten unge på julaften :D :D Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 uff blir en dyr mnd. dette. F.E.A.R., Quake4 og ufo:aftershock Black and White II og Ikke glem neste måned: Age of Emires 3, Call of Duty 2, Need for Speed: Most Wanted og TES IV: Oblivion. Ser dårlig ut for lommeboka.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) uff blir en dyr mnd. dette. F.E.A.R., Quake4 og ufo:aftershock Black and White II og Ikke glem neste måned: Age of Emires 3, Call of Duty 2, Need for Speed: Most Wanted og TES IV: Oblivion. Ser dårlig ut for lommeboka.. COD2 er bestilt sammen med EIB fra cdon, svire mye på pungen som sagt Å DET BLIR SÅ BRA! Endret 5. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Når kommer Quake 4 i usa? Sitert fra artikkelen: "I pressemeldingen sin forteller Activision at lanseringen er satt til 18. oktober i USA" Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hva slgs pc er istand til og kjøre denne. ? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Activision har nå bekreftet at Quake 4 lanseres 21. oktober i Norge. JA!! takk for den TST! du reddet dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg