Joachim_F Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Activision har kunngjort at Quake 4 er ferdigutviklet og snart klart for butikkene. Les mer Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gleder meg, håper verkeleg multiplayeren er minst like rå som Quake 3 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Oh yeah så det nettopp her også. Nå er det bare å få seg ny PC. Datoen er forøvrig satt til 28 oktober her i Norge i følge VG, hvorfor denne informasjonen ikke nådde GAMER, vet jeg ikke? Endret 4. oktober 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Mith Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 YES! Fikk faktisk frysninger på ryggen der. Herregud så bra. Bare det ikke suger slik som half life 2. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Siden Quake4 bygger på en utviklet Doom3-motor, vil de som har nVidia-kort ha en stor fordel i forhold til oss oms har ATI? Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Siden Quake4 bygger på en utviklet Doom3-motor, vil de som har nVidia-kort ha en stor fordel i forhold til oss oms har ATI? Stor og stor... det er vel litt akkurat som det er i Doom III. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Datoen er forøvrig satt til 28 oktober her i Norge i følge VG, hvorfor denne informasjonen ikke nådde GAMER, vet jeg ikke? Jeg har nå vært i kontakt med Activision i England, og de avkrefter å ha gått ut med denne datoen. De presiserer at det ikke er fastsatt noen konkret lanseringsdato for Europa på dette tidspunkt. Det betyr ikke at det ikke kan stemme, for det er sannsynlig at det blir enten samme dag, eller uka etter, men det er ikke offisielt. Kommer tilbake med mer info så snart vi vet mer. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har nå vært i kontakt med Activision i England, og de avkrefter å ha gått ut med denne datoen. De presiserer at det ikke er fastsatt noen konkret lanseringsdato for Europa på dette tidspunkt. Det betyr ikke at det ikke kan stemme, for det er sannsynlig at det blir enten samme dag, eller uka etter, men det er ikke offisielt. Kommer tilbake med mer info så snart vi vet mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Altså eg fatter egentlig ikkje at de lanserer spillet likt i verden, slik som F.E.A.R blir 18 oktober.Eg har stor tru på at dette redusere antall nedlastede versjonr altså Men samma det, er dette pillet bra så blir det en sikker vinnar i min samling Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kjøpte meg G5 nettopp så dette blir en stor DM opplevelse. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) I USA er den offisielle lanseringsdagen for spill tirsdag, mens i Europa er den fredag. Dette vil ikke nødvendigvis si at det IKKE kommer spill utenfor disse dagene, men hovedvekten av spill kommer på nettopp disse dagene. 18. okt er på tirsdag, dvs at vi sannsynligvis ser lansering fredag 21. eller 28. oktober i Europa. (Disse "offisielle lanseringsdagene" kommer fra ex-Atari Brand Manager Jeff Foley - og nei, gjelder ikke bare Atari-spill ) Endret 4. oktober 2005 av KriFos Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg håper for guds skyld at Raven Software ikke har bæsjet seg langt oppover leggen ved å kun tilby Multiplayer her? Jeg håper og ber at det er en singleplayer med i bildet? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jada, singleplayer er med det er en direkte oppfølger av Quake 2. Håper for Activisions skyld at det kommer 21.oktober! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eg kommer neppe til å spille dette spillet i MP.Det er eit elle annet med feelingen i disse spillene som ikkje appelerer til meg Men no skal eg ikkje dømme spillet FØR eg har testet MP grundig. Har mistet sansen for disse MP spilla med futuristiske våpen Håper ihvertfall single playere delen er bra gjennomført. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eg kommer neppe til å spille dette spillet i MP.Det er eit elle annet med feelingen i disse spillene som ikkje appelerer til meg Men no skal eg ikkje dømme spillet FØR eg har testet MP grundig. Har mistet sansen for disse MP spilla med futuristiske våpen Håper ihvertfall single playere delen er bra gjennomført. hmmmmm... ok. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) hmmmmm... ok. Sugen på å kommentere der? :!: Ja nei, men ser ihvertfall meget frem til å spille dette, men ut i fra MP klippene eg har fått servert så ser det ut til at den faller lett hen, bedre en D3 blir det ihverfall Det spillet var i alle høgste grad bad nr det kom til MP EDIT: G5 musa er konge, så du blir nok ikkje skuffet der! Endret 4. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Den nye riggen min vil stå ferdig akkurat i tide til å innvie den med Quake 4! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ser virkelig fram tl dette jeg også. oktober kommer til å bli årest råeste måned, med serious sam den 14. fear den 18. og quake 4 rett etterpå og i løpet av en uke så har jeg 2 gb med ddr 500 minne i riggen min, resten burde holde til disse spilla Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 noen som vet systemkravene? tviler på at jeg klarer å kjøre det no serlig bra Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 du bør nok få inn minst 1gb ram og et 6600gt eller bedre. heldigvis er det ganske billig for begge tinga nå om dagen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg