Gå til innhold

Finnes det noen skjermbilder av Revolution-spill?

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Finner ingen på nettet. Er de publisert noen ennå?

Nintendo satser jo ikke alt på grafikk slik som de to andre, men det kunne vært gøy å sett noen bilder. Konsollen har jo en mulig lansering til våren (tror vel ikke helt på det men...), så det må da finnes noen bilder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje, men det betyr vel mest at de har fått streng beskjed fra øvre hold. Tipper Nintendo planlegger at deres egne førsteparts lanseringstitler skal havne i rampelyset først, eventuelt som rambukk for alle tredjepartsbidragene.

Men klart, veldig spent på hvor bra dette blir. Spesielt er jeg spent på om Nintendo planlegger å lansere en førsteparts FPS-franchise til den nye konsollen - i tillegg til Metroid Prime 3. Mange PC-gamere ville i så fall sperre opp øynene, gitt av det nye spillet var bra og at kontrollen fungerer så godt som det fortelles oss.

Lenke til kommentar
Kanskje, men det betyr vel mest at de har fått streng beskjed fra øvre hold. Tipper Nintendo planlegger at deres egne førsteparts lanseringstitler skal havne i rampelyset først, eventuelt som rambukk for alle tredjepartsbidragene.

Men klart, veldig spent på hvor bra dette blir. Spesielt er jeg spent på om Nintendo planlegger å lansere en førsteparts FPS-franchise til den nye konsollen - i tillegg til Metroid Prime 3. Mange PC-gamere ville i så fall sperre opp øynene, gitt av det nye spillet var bra og at kontrollen fungerer så godt som det fortelles oss.

Da er de isåfall flinke til å holde tett.

Hvis en ny fps lanseres som rambukk og får å "demonstrere" mulighetene blir jeg ekstatisk. Jeg ser for meg mulighetene med kontrolleren i flere spill.

Venter spent på skjermbilder.....eller egentlig helst filmer der man kan se hvordan kontrolleren brukes :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg gleder meg til å se Revolution i askjon, den kontrollen ser temmelig mystisk ut. Rart at det ikke har blitt lagt ut mer info om den ennå - har de satt noen estimated release ennå?

Lenke til kommentar

Dette er meget spennende. Ulikt til Microsoft og Sony pøser ikke Nintendo på med screenshots, trailere ol. Nintendo bruker et veldig gammelt triks for å få folk interessert i konsollen. Nemlig å holde tin hemlig så folk blir nyusjerrrige. Dette er til og med en gratis metode! Med mindre Nintendo må betale for at folk skal holde tett da :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Med mindre Nintendo må betale for at folk skal holde tett da  :!:

5005989[/snapback]

Nah, de bare kutter av lillefingre og andre lèm og bringer skam til familien din dersom du fucker opp. Men du skal nok se at de kommer til å pøse ut med screenies og slikt når det nærmer seg release - det er jo under 2 mnd til release av Xbox 360, så det er ikke rart at Microsoft mater oss med bilder som gjør at vi skal fråde om kjeften idet vi løper rabiate til Posten, og kjører pent mye fortere enn hva Norske fartsgrenser på vei hjem for å få plugga i boksen og starta å spille. (det ble en ekkelt lang setning, men fuck/it.)
Lenke til kommentar

Nintendo har alltid vært den stille typen når det gjelder bilder og informasjon om kommende konsoller. Dette er noe jeg liker fordi da vet du ikke alt før du har det i mellom fingrene...

Når de en gang viser bilder av de første spillene til NR så vil vi nok få vite det alle sammen innen kort tid.

For min del er jeg nesten lei av Xbox 360 allerede, 2 måneder før jeg får den på grunn av all infoen og lekasjene. Men satser på at det går bra når jeg starter opp Kameo rett etter jeg får pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...