Gå til innhold

SAMSUNG LCD - LE32R51B - brukererfaringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sikler litt på denne skjermen selv, men litt usikker på størrelsen, kan noen av dere som har fått denne skjermen ta og måle fort hvor stor bildeflate det er på den? :)

lurer på om 32" blir for lite eller om det duger. 40" blir for dyr..

noen som vet hva de nye samsungene på hifiklubben blir å koste? de så jo rimelig snaxy ut.

Lenke til kommentar
sikler litt på denne skjermen selv, men litt usikker på størrelsen, kan noen av dere som har fått denne skjermen ta og måle fort hvor stor bildeflate det er på den? :)

lurer på om 32" blir for lite eller om det duger. 40" blir for dyr..

noen som vet hva de nye samsungene på hifiklubben blir å koste? de så jo rimelig snaxy ut.

5072691[/snapback]

Hvis det er Samsung LE-32M61B du tenker på,så koster den 16277 kr hos SHG. Hifiklubben skal nok ha ca 18000 for den da kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

kr 13 990,00 / Stk på Hifiklubben! :) - for 32" (SAMSUNG LE-32R51B)

Mål inkl. bordstativ, mm (BxDxH)

797 x 249 x 650.7

Mål ex.bordstativ, mm (BxDxH)

797 x 99 x 592

Mål på kartong, mm (BxDxH)

915 x 260 x 770

Endret av MattMan
Lenke til kommentar
Hvis det er Samsung LE-32M61B du tenker på,så koster den 16277 kr hos SHG.  Hifiklubben skal nok ha ca 18000 for den da kan jeg tenke meg.

5073073[/snapback]

ja det var den jeg tenkte på.. :) joda, hifiklubben har tendenser til å ligge litt over i pris. ;)

Mål inkl. bordstativ, mm (BxDxH)

797 x 249 x 650.7

Mål ex.bordstativ, mm (BxDxH)

797 x 99 x 592

Mål på kartong, mm (BxDxH)

915 x 260 x 770

5073077[/snapback]

de måla der er vel bare på selve skjermen med alt av rammer rundt.. jeg lurer på hvor stor selve bildeflata er.

er det ingen snille sjeler her som gidder å ta frem målbandet? :) prøvde google men var ikke lett å finne no info.

edit: nevermind fant ut. 40x70cm (ca..) er jo ikke så veldig stort med det duger vel. blir hvertfall ikke mindre enn 28" crt'n jeg sitter på nå. den er sånn ca. 40x53 grovt målt..

tror jeg skal spandere på meg enten denne eller den ny modellen fra samsung etter nyttår! :)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...