GUNNISSS Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 http://blog.vg.no/blog1135.html 28.oktober er den hellige datoen. Da kommer Quake 4 ut. Dette ble annonsert i natt.(04.10.05) Jeg gleder meg iallefall sykt, gjør dere ? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Woho det skal bli arti! Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg liker ikke quake serien, faktisk så hater jeg den, men ser alikevel med stor glede frem til at Quake IV kommer. Grunnen til det er at vi snart kommer til å se andre spilltitler med samme motor, slik som SOF 3, RTCW II osv osv. Videre er også Quake III Arena source code sluppet under GPL, så nå er det opp til en hver å lage ganske så fete spill om dem vil Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Quake 4 kommer 28.oktober. Hva tror dere ? jeg tror denne skulle blitt postet under spill for å svare skikkelig på spørsmålet ditt, så gleder jeg meg jeg også. jeg kommer nok ikke til å kjøpe spillet, men det er selve motoren jeg ser frem til. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Fortsetter historien fra Q2, det var det jeg mener å huske å ha lest ja. Synes Quake2 var greit nok, men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe Q4. Endret 4. oktober 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er en frelst Quake fan, så dette har jeg gledet meg til lenge! Jeg skal iallefall kjøpe Quake 4 Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De har ikke sluppet en demo vel? Blir skamdigg! Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det at spillet også kommer til XBOX 360 skremmer meg litt ... håper dette spillet ikke har preg av at det har vært utviklet for konsoll også Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det at spillet også kommer til XBOX 360 skremmer meg litt ... håper dette spillet ikke har preg av at det har vært utviklet for konsoll også Det er forskjellige utviklere for PC og X360 så det burde ikke bli noe problem. Gleder meg til å sjekke ut multiplayer, regner med at det kommer en demo? Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Quake 4 kommer 28.oktober. Hva tror dere ? jeg tror denne skulle blitt postet under spill for å svare skikkelig på spørsmålet ditt, så gleder jeg meg jeg også. jeg kommer nok ikke til å kjøpe spillet, men det er selve motoren jeg ser frem til. Endelig jeg har aldri lagt merke til forumkategoriene, selv om jeg leser her ganske ofte Takker, og beklager for feil posting. Jeg lurte litt på hvor spill kategorien er henn, nå så jeg den :!: Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Flotte greier, men mer spennende å se om dette følges opp med en lansering av RTCW II. Det hadde vært knalltøft. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Artikkel: http://gamer.no/art.php?articleId=19662 Forumtråd: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=478598 PS: Det er ikke offisielt at spillet kommer 28. oktober. Se den andre tråden, og artikkelen jeg linker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg