Gå til innhold

Kjøp, 17" LCD - Billigst mulig (normal kontorbruk)

Anbefalte innlegg

Heisann

Mine svigeforeldre arvet min gamle Pentium3 500MHz maskin og tok den med til Nord Norge. De kommer kun til å bruke maskinen til vanlig nettsurfing, nettbank, vanlig kontor bruk etc, derfor trenger de ikke noen superskjerm.

Har sett litt rundt på netshop, mpx, komplett og psdata og de billigste ligger rett under 2000kr, men noen som har oversikt over hvilken av de billige som gir mest for pengene?

Alternativt andre nettbutikker, jeg kommer til å bestille på min konto og spesifisere levering nordpå.

Takker for hjelp på forhånd. :)

[EDIT]

Sett litt på denne BenQ'en fra Netshop.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en Videoseven W17PS til for en jeg bygde PC for, og syns denne ga gode farger til en lav pris. Intet merkbart etterslep i spill heller, og heldigvis ingen døde piksler. Innebygde høyttalere kan jo også være greit for de som ellers ikke hadde hatt noen. Men de er ikke akkurat for å høre på musikk på..

Det ser ut som at Eizo L550 er en utgått modell, og det er litt synd, for der syns jeg det var veldig mye til prisen. Denne kjøpte jeg for moren min til hennes kontorbruk. Litt dårlige fysiske justeringsmuligheter, men DVI for en billig penge (lå på 2000-2100,-), automatisk justering av lysstyrke, og generelt godt bilde.

Lenke til kommentar

Da krysser jeg fingre for at en Rema1000 butikk her i Oslo får tak i en slik en til meg, han jeg pratet med skulle bestille å se om det var mulig å få tak i flere. :)

Så blir det å sende den i eske opp til nord norge, orginal emballasje så går det helt fint. :)

Takker for tilbakemeldinger. :)

Lenke til kommentar

Da er en Rema1000 17" LCD skjerm i hus, både fargegjengivelse og etterslep ser ut til å være helt akseptabelt. :) Rema1000 på Haugenstua i Oslo klarte å skaffe en skjerm, veldig hyggelig mann jeg pratet med som ordnet med å bestille opp. De hadde den inne dagen etterpå.

Konklusjon, helt duganes skjerm for vanlig "kontorbruk". Lyden i høytalerene er crappy as hell for å si det mildt, men så spørs det hva man skal med de da. Anbefaler eksterne høytalere (ett billig creative sett overgår de innebygde stort). Valgfritt å bruke innebygde eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...