javascript Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei dere! Stadig nye overraskelser.. På min nye 1557 låser maskinen seg om jeg legger ned skjermen og den går i dvale. Må ta batteriet ut for å få starta igjen. Er strøm på batteriet. Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har en 1557 selv og har samme problemet. Maskina er ikke så glad i å gå ut av hvilemodus/dvalemodus. Du trenger uansett ikke ta ut batteriet for å restarte, det holder med å holde inn "power"-knappen i 4-5sekunder. Hvis du vil at maskina ikke skal gå i dvalemodus når du tar igjen skjermen kan du gå inn i strøminstillinger og sette at ingenting skal skje når du tar igjen skjermen. Lenke til kommentar
javascript Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ehh- Strøminnstillinger ? Hvor? I BIOS? Lenke til kommentar
glad Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ehh- Strøminnstillinger ? Hvor? I BIOS? tror han mener Start > instillinger > kontrollpanel > strømminstilliner Lenke til kommentar
javascript Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tnx! Skal sjekke! Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hadde lignende problem med en FSC Amilo Pro v2000. Fant aldri ut av problemet. Solgte maskinen til en kamerat og la inn Win på nytt for han, da funka alt som det skulle igjen. Reinstall er jo derimot en litt trøttsom affære, så håper du får fiksa det uten å måtte gjøre det! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg hadde et lignende problem på min Acer Aspire 1692wlmi. Der fikk jeg bare grøt på skjermen etter at den startet opp fra dvalemodus ("hibernate"). Løsningen i mitt tilfelle var å installere en eldre(!) grafikkdriver, da en eller annen strømsparefunksjon var buggy som få i alle senere versjoner. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Mener å huske jeg også hadde dette problemet på en stasjonær pc, virka som en XP bug, retta seg opp etter noen oppdateringer og sp1/sp2 Lenke til kommentar
javascript Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Egentlig er det bortinatta at feks AOpen ikke legger ut drivere/oppdateringer sortert etter KONKRET PROBLEM i steden for å strø dem vilkårlig rundt på download-siden produktX-OS-problem-fix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå