Gå til innhold

Bli kvitt synkronisering?

Anbefalte innlegg

Hei,

På arbeidsplassen hvor jeg jobber bruker vi synkronisering for å synkronisere mine dokumenter mellom de ansattes bærbare å filserveren.

Etter at vi bytta ut filserveren har vi også byttet navnet på den nye filserveren å nå forsøker maskinene å synkronisere mot den gamle serveren så vel som den nye.

Dette resulterer selvsagt i en feilmelding noe som i lengden blir svært plasgsomt. Problemet er at jeg finner ikke noen måte å bli kvitt dette på (virker som om det følger klientmaskinene) å den eneste måten jeg har funnet å bli kvitt det på er å installere maskinene på nytt.

Noen som vet om det finnes andre måter?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Start / Programmer / Tilbehør / Synkroniser?

6160525[/snapback]

Jeg logger meg på domenet som en test bruker som jeg gjør alle innstillinger på, så kopierer jeg denne til "default user" sånn at alle som logger seg på får samma oppsett,bakgrunn,konfigurasjon, på alle program.

Men når jeg går inn på synkroniser som du sa, og huker av for IKKE å synkronisere noe som helst og så kopierer til "default user" så kopieres ikke innstillingene jeg har gjort på synkroniser i tilbehør. (Alt annet funker)

Jeg har logget meg inn som lokal administrator og gjort om, det funka ikke. Prøvde det samme når jeg logga på som nettverksadministrator, det funka heller ikke.

Så jeg skjønner ikke hvordan jeg får alle brukerne som skal logge seg på å ikke synkronisere? Hvordan får jeg lagret innstillingen? Håper noen vet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...