Cerwell Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Heisann. Jeg så i en tråd her, at det skjedde lite på FAQ-siden. Quote: Lanseringstidspunkt er først og fremst avhengig av mengden gode spørsmål og svar, men det skjer veldig lite på dette området for tiden. Hvor viktig/ønskelig er en slik FAQ-database? Selv synes jeg dette er et meget godt tiltak, og lurte på om/hvordan brukerne kan bidra med spørmål og svar? Eventuelt gi brukerne selv mulighet til å upploade FAQs /Tutorials til redaksjonen? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Send bidrag til [email protected] inntil videre, så skal jeg legge det inn med èn gang. Venter på avklaring ang. redigering/ delegering av admin-tilgang i FAQ, som vil komme om kort tid. Utallige gode råd/ tutorials/ løsninger gikk ned med gamle Delphi-forumet. Vil legge til, hvis noen har erfaringer/ løsninger som andre kan ha nytte av: skriv på greit norsk og send inn, så legger jeg det i 'biblioteket', og håper FAQ-en tåler dagens lys omsider. [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-08-19 06:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå