lucky666 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har fått på plass min nye 3700+ San Diego. Hadde fra før MSI K8N Neo4 Platinum hovedkort og OCZ Rev.2 pc3200 minne. Har sittet og "tuklet" litt,og havnet på 250*11=2750 Mhz på cpu med minnet synkront på 250 Mhz.HTT er på 3*. Ikke verst tenkte jeg og testet det med OCCT og Prime.Men det viser seg at jeg får error etter få sekunder med begge programmene.Har prøvd Vcore fra 1.54 til 1.65,med samme resultatet.Kanskje jeg må høyere på volten?Har forresten hørt at San Diego ikke er så glad i høy volt. Bruker en Thermalright xp 90c kjøler. Det merkelige er at jeg kan kjøre 3DMark 03 i loop hvor lenge jeg vil uten error. Battlefield 2 går også bra i flere timer uten restart eller annet tull.Virker rett og slett bra i daglig bruk.Hvor mye vekt skal man legge på program som Prime og OCCT? Måtte forresten ned i 241*11=2651 med volten på 1.59 for å få det stabilt over 12 timer med OCCT Edit:Kanskje ikke rart at OCCT feiler med cpu klokket,da den feiler etter 3 min. uklokket Endret 9. oktober 2005 av lucky666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå