Gå til innhold

Gutter: Er dere redde for å gråte?

simenss

Anbefalte innlegg

Gutter som gråter er så søtt. Når en gutt gråter for deg føler du at han virkelighar tillit til deg, og det er jo fantastisk. Gutter bør ikke være redde for å gråte dersom de har det vanskelig, seriøst, det er helt naturlig.

Men dersom gutten gråter hele tiden, hehe, da kan det bli litt for mye av det gode. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Griner etter å ha lest slutten på Ringenes Herre, gråt andre gangen jeg så Ringens Brorskap da Boromir dævva. Gråt ikke første gangen jeg så filmen på kino, men andre gangen var jeg alene og hadde lest boka, og da sippa jeg litt.

Og jeg strigrein under Forrest Gump når kona hans dør :cry:

Lenke til kommentar

Synes ikke at det er pysete at gutter gråter, og er heller ikke redd for å gråte hvis jeg hadde vært i stand til å gjøre det.

Sluttet selv å gråte etter fjorårets høst/vinter etter svært mye motgang. Er nå ikke i fysisk/psykisk stand til å gråte. Kan ha det like vondt inne i meg, men får ikke til å gråte. Det høres kanskje kaldt ut, men jeg får det rett og slett ikke til.

EDIT: Motgang, ikke medgang.

EDIT 2: Hvilken bok er det snakk om?

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Gutter som gråter er så søtt. Når en gutt gråter for deg føler du at han virkelighar tillit til deg, og det er jo fantastisk. Gutter bør ikke være redde for å gråte dersom de har det vanskelig, seriøst, det er helt naturlig.

Hyggelig med jenter som tar ting på den måten, noen jenter som stikker i mange situasjoner som kan oppstå Jeg har møt jenter som kan gjøre slik du sier her. Slike jenter vil vi ha.

Lenke til kommentar

jeg var også i konsentrasjonsleir (klassetur, BESØK). Auswitch (rett skrevet). Jeg trodde det ville gjøre inntrykk, men jeg ble bare fasinert. Gråt ikke en tåre! :blush:

Var faktisk ingen fra klassene jeg reiste med som gråt. Tror det var en litt for fin dag vi var der.. :hmm: Lange grønne enger, solen skinte.. :shrug:

Lenke til kommentar

Har ikke noe problem med at gutter gråter. Men det er jo noen sitvasjoner det er litt flauere å ty til tårene enn andre. Men må innømme at jeg reagerer mer når en gutt gråter enn en jente. Vist han har slått deg foreksempel, tenker jeg alltid at det må ha gjort sykt vondt! :p

Syntes det er søtt jeg når gutter viser litt følelser innimellom. Men selfølgelig, alt med måte... :thumbup:

Lenke til kommentar

Kjærlighetssorg er vondt. En periode med mye sterke følelser gråt jeg nesten hver

dag i en måned. Jeg prøvde hele tiden å skjule det for andre, men måtte gi tapt for

foreldrene mine. Kanskje gråter vi for å få oppmerksomhet? Det er usunt å holde

vonde ting inni seg. Vanligvis gråter jeg svært lite, de siste seks årene har det kun

skjedd da katta jeg vokste opp med døde og da bestefaren min ble senket ned i

grava.

Svaret på spørsmålet er: Jeg er redd for å vise det til andre, men jeg er glad jeg

kan gjøre det. Tårer har en verdi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...