Spinnvill88 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gutter som gråter er så søtt. Når en gutt gråter for deg føler du at han virkelighar tillit til deg, og det er jo fantastisk. Gutter bør ikke være redde for å gråte dersom de har det vanskelig, seriøst, det er helt naturlig. Men dersom gutten gråter hele tiden, hehe, da kan det bli litt for mye av det gode. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Griner etter å ha lest slutten på Ringenes Herre, gråt andre gangen jeg så Ringens Brorskap da Boromir dævva. Gråt ikke første gangen jeg så filmen på kino, men andre gangen var jeg alene og hadde lest boka, og da sippa jeg litt. Og jeg strigrein under Forrest Gump når kona hans dør Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vist jeg er med kamerater og skulle uheldigvis falle og det gjør så vondt at jeg holder på å spy, så hadde jeg holdt inne at jeg måtte grine. Men vist jeg er i en begravelse og alle sørger for den samme tingen, da sipper jeg som bare f. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 eg er ikkje redd for å gråte. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gråter når jeg er i begravelser. Er vel fordi det minner meg om begravelsen til fattern tror jeg. Ellers så gråter jeg nesten aldri. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Synes ikke at det er pysete at gutter gråter, og er heller ikke redd for å gråte hvis jeg hadde vært i stand til å gjøre det. Sluttet selv å gråte etter fjorårets høst/vinter etter svært mye motgang. Er nå ikke i fysisk/psykisk stand til å gråte. Kan ha det like vondt inne i meg, men får ikke til å gråte. Det høres kanskje kaldt ut, men jeg får det rett og slett ikke til. EDIT: Motgang, ikke medgang. EDIT 2: Hvilken bok er det snakk om? Endret 5. oktober 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har ikke noe problem med å gråte... Men gjør det veldig sjelden.... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg feller ikke en tåre for smerte, men følelser... kan bli ganske fuktig her jahh Cry me a river, cry me a river... lala tralla lalla la. Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gutter som gråter er så søtt. Når en gutt gråter for deg føler du at han virkelighar tillit til deg, og det er jo fantastisk. Gutter bør ikke være redde for å gråte dersom de har det vanskelig, seriøst, det er helt naturlig. Hyggelig med jenter som tar ting på den måten, noen jenter som stikker i mange situasjoner som kan oppstå Jeg har møt jenter som kan gjøre slik du sier her. Slike jenter vil vi ha. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er okei at gutter gråter fordi Vito Corleone gråt i Gudfaren. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Det er okei at gutter gråter fordi Vito Corleone gråt i Gudfaren. Når Micheal Corleone får sammenbrudd på trappa foran teateret på slutten; Da holdt jeg på å drite på meg! Edit: HÆLVETTES tastatur! Endret 5. oktober 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gråt av siste episode av Freinds Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Gråt av siste episode av Freinds Hahaha. Ekte menn ser ikke på Friends. ^^ Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Redd for å gråte? Nei... Var i konsentrasjonsleirer, masse sterke inntrykk... Ser ingen grunn til å holde det inni seg... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg var også i konsentrasjonsleir (klassetur, BESØK). Auswitch (rett skrevet). Jeg trodde det ville gjøre inntrykk, men jeg ble bare fasinert. Gråt ikke en tåre! Var faktisk ingen fra klassene jeg reiste med som gråt. Tror det var en litt for fin dag vi var der.. Lange grønne enger, solen skinte.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ekte menn ser ikke på Friends. ^^ Joda, Friends var en historie vet du. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja jeg er jævla redd for å gråte. Neida, men jeg griner veldig sjelden. Tror det er noen år siden tårene trillet sist. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har ikke noe problem med at gutter gråter. Men det er jo noen sitvasjoner det er litt flauere å ty til tårene enn andre. Men må innømme at jeg reagerer mer når en gutt gråter enn en jente. Vist han har slått deg foreksempel, tenker jeg alltid at det må ha gjort sykt vondt! Syntes det er søtt jeg når gutter viser litt følelser innimellom. Men selfølgelig, alt med måte... Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kjærlighetssorg er vondt. En periode med mye sterke følelser gråt jeg nesten hver dag i en måned. Jeg prøvde hele tiden å skjule det for andre, men måtte gi tapt for foreldrene mine. Kanskje gråter vi for å få oppmerksomhet? Det er usunt å holde vonde ting inni seg. Vanligvis gråter jeg svært lite, de siste seks årene har det kun skjedd da katta jeg vokste opp med døde og da bestefaren min ble senket ned i grava. Svaret på spørsmålet er: Jeg er redd for å vise det til andre, men jeg er glad jeg kan gjøre det. Tårer har en verdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå