Gå til innhold

Gutter: Er dere redde for å gråte?

simenss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gråter av fysiske årsaker.

Sært.

Har ikke grått på mange år, men kjenner at det presser på bak øynene nå og da. Var f.eks. heftig press ved et par anledninger da jeg så Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å få fram tårer. Kanskje jeg er en kald jævel, eller kanskje jeg er redd for å bryte med mannsidealet. Tipper sistnevnte, noe som så klart er nokså idiotisk og feilaktig.

Lenke til kommentar

Hm, i og med at det faktisk heter 'tør å gråte' må det gjøre meg til en usannsynlig modig gutt. Slikt må opp på lister over geniale kvaliteter. Altså;

*nesten like modig som Arnold og David Hasselhoff til sammen, om ikke enda modigere

...regner for øvrig med at det svarte på trådens opprinnelige spørsmål.

Lenke til kommentar

Tror ikke det finnes noe som gjør meg så vondt som å se en voksen mann gråte... en fysisk smerte nesten.

Må snu meg vekk når pappa blir lei seg, orker ikke å se det. Kanskje fordi det e fælt å se en så sterk mann så svekket :(

Men syns at gutter/menn skal få lov til å grine de også. Respekterer det selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Tror ikke det finnes noe som gjør meg så vondt som å se en voksen mann gråte... en fysisk smerte nesten.

Må snu meg vekk når pappa blir lei seg, orker ikke å se det. Kanskje fordi det e fælt å se en så sterk mann så svekket  :(

Men syns at gutter/menn skal få lov til å grine de også. Respekterer det selvfølgelig.

Enig i at det er verre å se voksne menn gråte. Men det er kanskje bare fordi vi ikke er så vant til det?

:ermm::hmm:

Jeg husker når jeg var en god del yngre og tore på sporet gikk på lørdagene, da satt begge foreldrene og sippa til tv'n i stua og jeg fikk omtrent fnatt av det. Men det var nok mere teit enn trist :p

Lenke til kommentar
Gråter av fysiske årsaker.

Sært.

Har ikke grått på mange år, men kjenner at det presser på bak øynene nå og da. Var f.eks. heftig press ved et par anledninger da jeg så Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å få fram tårer. Kanskje jeg er en kald jævel, eller kanskje jeg er redd for å bryte med mannsidealet. Tipper sistnevnte, noe som så klart er nokså idiotisk og feilaktig.

Haha, jeg hadde glemt og skrive ikke. Gråter ganske "lett" av psykiske ting.

Lenke til kommentar

jeg syntes å gråte er noe av det diggeste som finnes.. gråt for et par dager siden for første gang på en god stund. det er skikkelig vanskelig å bare si til seg selv at det er greit å gråte. jeg syntes ikke det er rart at gutter gråter, men jeg syntes det er rart at jeg gråter.. er nesten litt flaut.

Lenke til kommentar
Er du redd for å gråte? Synes du at gutter ikke skal gråte? Er gutter som gråter pyser? Har du grått offentlig noen gang?

Er du redd for å gråte? - Nei

Synes du at gutter ikke skal gråte? - Nei

Er gutter som gråter pyser? - Nei

Har du grått offentlig noen gang? - Ja, men ikke etter jeg var 13 år.

Lenke til kommentar

Tja, hender jeg gråter av bøker, har vært på nippet til å grine av filmer, men skjer ikke. Hvis noen er jævlig kjipe mot søskna mine er det gråting i sinne når jeg finner ut at jeg ikke kan gjøre noe. Men gråter generelt lite. Skjønner ikke hvorfor, ser "ofte" at pappa gråter. Han er en mer emosjonell person enn meg iallfall. Mulig at jeg dessverre har blitt hardbarka når mamma døde? Gråt meg helt ut alle dagene før begravelsen, men hadde ikke tårer igjen i kirka. :cry: Kanskje jeg opplever for lite som er sterkt nok til at jeg begynner å gråte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...