Gå til innhold

Gutter: Er dere redde for å gråte?

simenss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg kom til å tenke på gjelder det at det kommer tårer som å grine? Jeg var nemmlig hos tannlegen for noen uker siden og fikk en slik som en skulle bite på når en skal ta røntgen og denne stappet han så langt inn at jeg fikk sår når jeg beit! Da kom det en tåre på den siden jeg hadde denne tingen på, gjelder dette som å grine?

Nei, jeg vil ikke si det. Hender det kommer tårer når man feks. får noe i øyet, er sliten i øynene elns. Men jeg vil ikke kalle det å gråte.

Jeg fikk tårer her om dagen når jeg kastet opp, men vil fortsatt ikke kalle det å gråte.

Lenke til kommentar

Monica: Oh that’s so sweet! Look Chandler I don’t care if you can’t cry, I love you.

Chandler: Oh that makes me feel so warm in my hollow tin chest.

Monica: Stop it!

Chandler: No, I mean, come on, seriously think about it, we get married, we’re up at the altar and I’m like this. (Makes a bored face.)

Monica: I won’t care, because I know you will be feeling it all in here. (Points to her heart.)

Chandler: Yeah?

Monica: Yeah! And if, and if we have a baby one-day, and the doctor hands it to you in the delivery room and you don’t cry, so what! And-and-and, and if we take him to college and come home and see his empty room for the first time, and you got nothing, it won’t matter to me.

Chandler: Okay, well I won’t uh, worry about this anymore then.

Monica: And-and-and if I die, from a long illness. And you’re writing out my eulogy and you open a desk drawer and you find a note from me that says, "I will always be with you," and you still can’t shed one tiny tear, I know you’ll be crying a river inside.

Chandler: Aww, I love you so…

Monica: What is wrong with you?!

Lenke til kommentar

Ja, jeg gråter. Gutt, 18 år :)

Problemer med dama for noen år siden, tø til tårer. All well now :)

Slutten av Rurouni Kenshin.. Hver gang jeg ser den..

I sommer når foreldra mine skulle skille seg..

åsså kommer jeg ikke på noe mer.. Men kjenner da avogtil klumper i halsen når jeg ser noe trist på tv/en film/serie.

Hmm.. Og jeg blei litt snufsin idag når jeg hørte at morfaren til bestevenninna mi døde i natt.. Lurer litt selv på det, sikkert fordi jeg syntes synd på henne og familien, men skjønner ikke egentlig hvorfor -jeg- skulle føle det sånn.. hmm..

Lenke til kommentar

Jeg er ikke redd for å gråte, men det får meg til å føle meg blottlagt på en måte, litt ubehagelig er det. Det blir på en måte som å godta et nederlag. Men, jeg vet at det er en helt idiotisk måte å tenke på, så jeg prøver å bli kvitt med de forestillingene. :p

Lenke til kommentar

Hmm.. Og jeg blei litt snufsin idag når jeg hørte at morfaren til bestevenninna mi døde i natt.. Lurer litt selv på det, sikkert fordi jeg syntes synd på henne og familien, men skjønner ikke egentlig hvorfor -jeg- skulle føle det sånn.. hmm..

jeg tror at det er bare et "tegn" på at du klarer å sette deg inn i hennes situasjon, at du ikke helt skjønner hvorfor kan være fordi det skjer ubevisst.

Endret av Never Can Tell
Lenke til kommentar

Alle menn kan gråte. Men det virker som det er mest over følelser.

Jeg gråter sjeldent hverken grunnet følelser eller smerter. Når det gjelder triste følelser kan jeg få en sinnsyk klump i halsen og får utrolig lyst til å grine, men får det sjeldent til.

Når det gjelder smerte så føler jeg ikke noe trang til å gråte i det hele tatt.

Jeg synes det er fysisk vanskelig å grine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...