Thomas J.L Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eneste gangen jeg husker jeg hadde det HELT for jævlig, var i begynnelsen av sommerferien da jeg fikk vite at foreldrene min skulle skilles, da gråt jeg. Synes det er helt greit at man gråter, man kan jo ikke akkurat holde det tilbake da. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En ting jeg kom til å tenke på gjelder det at det kommer tårer som å grine? Jeg var nemmlig hos tannlegen for noen uker siden og fikk en slik som en skulle bite på når en skal ta røntgen og denne stappet han så langt inn at jeg fikk sår når jeg beit! Da kom det en tåre på den siden jeg hadde denne tingen på, gjelder dette som å grine? Nei, jeg vil ikke si det. Hender det kommer tårer når man feks. får noe i øyet, er sliten i øynene elns. Men jeg vil ikke kalle det å gråte. Jeg fikk tårer her om dagen når jeg kastet opp, men vil fortsatt ikke kalle det å gråte. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Syns det er greit at gutter gråter, men ikke fordi de ikke fikk siste biten i godtposen e.l Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Monica: Oh that’s so sweet! Look Chandler I don’t care if you can’t cry, I love you. Chandler: Oh that makes me feel so warm in my hollow tin chest. Monica: Stop it! Chandler: No, I mean, come on, seriously think about it, we get married, we’re up at the altar and I’m like this. (Makes a bored face.) Monica: I won’t care, because I know you will be feeling it all in here. (Points to her heart.) Chandler: Yeah? Monica: Yeah! And if, and if we have a baby one-day, and the doctor hands it to you in the delivery room and you don’t cry, so what! And-and-and, and if we take him to college and come home and see his empty room for the first time, and you got nothing, it won’t matter to me. Chandler: Okay, well I won’t uh, worry about this anymore then. Monica: And-and-and if I die, from a long illness. And you’re writing out my eulogy and you open a desk drawer and you find a note from me that says, "I will always be with you," and you still can’t shed one tiny tear, I know you’ll be crying a river inside. Chandler: Aww, I love you so… Monica: What is wrong with you?! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gråter av fysiske årsaker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kan dø av dehydrering. Så hvis jeg svetter e.l gråter så må min sekretær fylle meg opp. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja, jeg gråter. Gutt, 18 år Problemer med dama for noen år siden, tø til tårer. All well now Slutten av Rurouni Kenshin.. Hver gang jeg ser den.. I sommer når foreldra mine skulle skille seg.. åsså kommer jeg ikke på noe mer.. Men kjenner da avogtil klumper i halsen når jeg ser noe trist på tv/en film/serie. Hmm.. Og jeg blei litt snufsin idag når jeg hørte at morfaren til bestevenninna mi døde i natt.. Lurer litt selv på det, sikkert fordi jeg syntes synd på henne og familien, men skjønner ikke egentlig hvorfor -jeg- skulle føle det sånn.. hmm.. Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er ikke redd for å gråte, men det får meg til å føle meg blottlagt på en måte, litt ubehagelig er det. Det blir på en måte som å godta et nederlag. Men, jeg vet at det er en helt idiotisk måte å tenke på, så jeg prøver å bli kvitt med de forestillingene. Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hmm.. Og jeg blei litt snufsin idag når jeg hørte at morfaren til bestevenninna mi døde i natt.. Lurer litt selv på det, sikkert fordi jeg syntes synd på henne og familien, men skjønner ikke egentlig hvorfor -jeg- skulle føle det sånn.. hmm.. jeg tror at det er bare et "tegn" på at du klarer å sette deg inn i hennes situasjon, at du ikke helt skjønner hvorfor kan være fordi det skjer ubevisst. Endret 4. oktober 2005 av Never Can Tell Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei har ikke fobi for å grine, men tror ikke jeg hadde sittet og hulket i klasserommet, eller gått rundt på gata mens tårene trillet. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror ikke jeg har felt en tåre på mange, mange år. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har nesten aldri gråte, eg vil kanskje gråte når noge eg kjenne godt dør f.eks når det gjelder f.eks smerte har eg aldri gråte siden eg var 6-7 år Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Menn gråter ikke. men jeg kan felle en tåre iblant Endret 4. oktober 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg er ikke redd for å gråte. får skjeldent så veldig vondt heller da. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Menn gråter ikke. men jeg kan felle en tåre iblant Well said! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Pleier så å si aldri å grine ved fysisk smerte, da får jeg raserianfall og banner og skriker og banker løs på alt og alle rundt meg. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fysiske skader syns ikke jeg er så velig vondt. Når det skjer noe som ser verre ut, så blir det liksom et sjokk(gjorde det før). Når jeg skader meg, banner jeg, også er det over. Men eller, begravelser, etc, gråter jeg. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Alle menn kan gråte. Men det virker som det er mest over følelser. Jeg gråter sjeldent hverken grunnet følelser eller smerter. Når det gjelder triste følelser kan jeg få en sinnsyk klump i halsen og får utrolig lyst til å grine, men får det sjeldent til. Når det gjelder smerte så føler jeg ikke noe trang til å gråte i det hele tatt. Jeg synes det er fysisk vanskelig å grine. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Griner rett som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå