Gå til innhold

Gutter: Er dere redde for å gråte?

simenss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis ikke mannen min gråter dersom vi gifter oss, får unge eller en av hans nære slektninger dør, så er han ikke noe for meg.

Gutter som ikke gråter er enten følelsesmessig kalde/innestengt, eller har misforstått noe fatalt som tror det er macho å ikke gråte.

Om gutter gråter av smerte eller av triste filmer spiller forsåvidt ingen rolle for meg. Men spar meg for buuuuhuuu-hulk-hulk-snyyyt.

Sært.

Hva er sært med det da?

Lenke til kommentar

Trodde ikke det var snakk om å gråte over fysiske smerte, men nei da synes jeg folk kan holde tårene inne ;) Det blir i allefall helt naturlig for meg å ikke gråte av slikt (men jeg er jo en liten masochist, vet ikke hvordan det skrives).

Skal lure på om Psilocybe gråter over smerte jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg KAN IKKE gråte når det kommer til følelser og sånn. Jeg aner ikke hvorfor, men det er absolutt ingenting som kan skje i følelseslivet mitt for at jeg skal begynne å gråte. Ja folk jeg er glad i har dødd, kjærester jeg har vært dødelig forelska i har forlatt meg og jeg har knust og ødelagt meg mange ganger med smerter hinsides hva man egentlig burde orke å oppleve. Men neida, aldri så mye som en liten tåre ... jeg reagerer alltid med sinne isteden. Ikke så andre ser det, men som å måke handa gjennom klesskapet eller noe sånt ... når det er gjort, så er alt bra igjen. (det var løgn, men da er alle behov for å reagere voldsomt borte iallefall)

Men når det kommer til film (??) så kommer tårene ... hva i heite?

Lenke til kommentar
Det er fordi du har distansert deg fra din egen sorg, men du klarer å fortsatt å føle med andre som har det vondt. Jupp.

HÅY! Den var jaggumeg dyp!

Men ja, det er det flere som sagt. "Du har ikke medfølelse med deg selv du!" Kan umulig være mye bra, men jeg vet jo med meg selv at ting ordner seg jeg ... hater derimot at andre jeg bryr meg om har det fært. Egentlig lite logisk!

Lenke til kommentar
Jeg er gutt, 18 år, og jeg er ikke redd for å gråte nei. Jeg synes gutter kan gråte så mye de vil. De er ikke pyser, men har følelser. Synes det er verre med de som ikke gråter bare fordi "det skal man ikke gjøre".

:)

Gutt, 15, gråter når eg føler for det, egentlig....

Lenke til kommentar

Helt greit at folk gråter hvis de har en grunn til å gjøre det.

Rent personlig så kan jeg faktisk ikke gråte. Tror ikke jeg har tatt til tårene på maaaange år. Har litt det samme som skymarshal faktisk, hender jeg faktisk syntes det er trist under de mest patetiske klisjéfylte filmene, men å gråte av smerte eller av noe følelsesmessig har jeg ikke gjort på mange herrens år.

Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk at jeg aldri har grått av noe følsesesmessig, selv ikke i bestefars begravelse som liten

Lenke til kommentar

Ja, jeg gråter.

Jeg gråt/fikk klump i halsen av film mye før. Men nå har jeg sluttet med det. Klarer heller ikke bry meg så mye om noe trist er skjedd med andre lenger. Har forståelse, men ikke medfølelse... :hmm:

Kan det være at jeg ikke bryr meg om andre fordi jeg har opplevd noe av det værste (i mine øyne) man kan oppleve?

Lenke til kommentar

Mange som synes det er rart å gråte av fysisk smerte her. Synes ikke det er noe unaturlig hvis du får en ordentlig skade.

Er 14 og kan ikke huske sist gang jeg gråt, men har fortsatt forståelse for at andre kan ha det vondt. Egentlig så tror jeg ting gjør mindre vondt hvis du har det bra i hverdagen.

Kom forresten på at jeg nok skreik/grein endel når jeg fikk storetåa ut av ledd, men det var først når sykesøster skulle dra den tilbake - uten bedøvelse. Høres kanskje ikke så jævlig ut, men da var tåa klikka ut "to ganger" da. Det betyr at den først gikk ut for så å vri seg. :D

Ikke for å forsvare meg, men legen trodde den var brekt før det plutselig sa knekk. Da hadde han vel holdt på et minutt. :thumbup: (denne gangen med bedøvelse)

Endret av ett
Lenke til kommentar

En ting jeg kom til å tenke på gjelder det at det kommer tårer som å grine? Jeg var nemmlig hos tannlegen for noen uker siden og fikk en slik som en skulle bite på når en skal ta røntgen og denne stappet han så langt inn at jeg fikk sår når jeg beit! Da kom det en tåre på den siden jeg hadde denne tingen på, gjelder dette som å grine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...