Gå til innhold

Gutter: Er dere redde for å gråte?

simenss

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242
*Spoiler fjernet*

Samme her :blush:

YAY! da blir det jo veldig gøy å lese den skjette boken.(skal ikke lese den, men kansje noen andre skal det...)

Jeg gren da jeg knakk armen. Det gikk over men... 1 1/2 år siden nå.

ellers griner jeg ikke over smerte lengre... med mindre det er sånn syyykt ... kansje bli påkjørt hadde fått meg til å grine... Men ellers griner jeg ofte når jeg ser en trist film.

Som f.eks: finding forrester og ofte når jeg ser naruto (japansk tegneserie)

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er vel egentlig "redd" for å gråte ja, selv om jeg på en annen måte synes det er helt greit. :huh:

EDIT: Men noen ganger gråter jeg litt ja. Ikke sånn voldsomt "buhuuu", men der renner litt tårer. Årsaker er ting som at noen er glad i dør eller er nær døden, en nydelig sang(Björk - Play Dead, gråt den første gangen jeg hørte den), har også grint uten å forstå hvorfor.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Gråting er en god ting det. For min del skjer det vanligvis på det følelsesmesige planet. Men det er sjeldent skikkelig gråting, kjenner bare at det presser på bak øynene, at jeg får frysninger, og at pusten min endrer seg litt. Noen ganger blir det skikkelig hikste-jente gråting, men det er ytterst sjeldent. Når jeg slår/skader meg blir det mest banning og roping fordi jeg blir så forbannet. Ikke mange tårer som kommer fram da. Men har for all del ikke noe i mot gråting hvis man slår seg heller. Synes dem som ikke gråter i offentlighet viser mangel på selvtillit ved at de er redd for hva andre skal tro om dem.

Ganger jeg har kjent det presse på:

- Når jeg krangler med dama

- Begravelser

- Slutten av Gladiator.

- I løpet av Finding Neverland

- Mange flere filmer jeg ikke kommer på nå

- Når en hvis person (for å ikke spoile :innocent: ) døde i Final Fantasy VII :cry:

- Slutten av Metal Gear Solid 3

- osv

Chills: Unødvendig spoiler, selv om jeg personlig har lest boka.

Endret av Agres
Lenke til kommentar

jeg kan grine jeg, men det er ikke over fysiske skader, som kutt, sår eller brekte bein. hvis jeg mister en nær slektning eller et kjeledyr, er sjansen stor for at jeg sipper litt ja. å nei, jeg syntes ikke det er flaut eller feil i det hele tatt

edit:

leif

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Hvis ikke mannen min gråter dersom vi gifter oss, får unge eller en av hans nære slektninger dør, så er han ikke noe for meg.

Gutter som ikke gråter er enten følelsesmessig kalde/innestengt, eller har misforstått noe fatalt som tror det er macho å ikke gråte.

Om gutter gråter av smerte eller av triste filmer spiller forsåvidt ingen rolle for meg. Men spar meg for buuuuhuuu-hulk-hulk-snyyyt.

Lenke til kommentar
Hvis ikke mannen min gråter dersom vi gifter oss, får unge eller en av hans nære slektninger dør, så er han ikke noe for meg.

Gutter som ikke gråter er enten følelsesmessig kalde/innestengt, eller har misforstått noe fatalt som tror det er macho å ikke gråte.

Om gutter gråter av smerte eller av triste filmer spiller forsåvidt ingen rolle for meg. Men spar meg for buuuuhuuu-hulk-hulk-snyyyt.

Sært.

Lenke til kommentar
hva synes dere om gutter som gråter?

Det spørs hva dem gråter av. Gutter som starter å gråte av det meste blir for dumt, akkurat som det blir for dumt med jenter som gjør det. Men om en gutt gråter (Film, noen som har dødd, bok, skadet osv.) synes jeg det er helt greit

Det er ingenting å skjule, at en gråter viser jo bare at en har følelser. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke redd for å gråte. Det er bra å gråte. Sist jeg gråt satt jeg helt alene med vind i ansiket og hadde "Coldplay" og "Talk" på ørene.

Når det gjelder gråt, er det veldig fint å kunne gi sympati og trøst til en jente som gråter og er lei seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...