Gå til innhold

Gutter: Er dere redde for å gråte?

simenss

Anbefalte innlegg

Hei,

Det er natt. Jeg er trøtt. Jeg vil sove, men jeg orker ikke gå de 2 meterne bort til senga. Så jeg starter en liten tråd, her i OT-baren. Og mitt spørsmål er som følger: Er du redd for å gråte? Synes du at gutter ikke skal gråte? Er gutter som gråter pyser? Har du grått offentlig noen gang? Og da snakker vi om gutter over 13 år...

Og jenter, hva synes dere om gutter som gråter?

Endret av simenss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke redd for å gråte.

Er ikke noe galt i å gråte, hvis du kan gråte så tror jeg det er best å gjøre det og få ting ut istedefor å sitte inne med det.

Gutter som gråter er ikke pyser akkurat som jenter som gråter heller ikke er pyser.

Jeg har aldri måtte gråte offentlig men hvis det noen gang skjer så kommer jeg nok til å gjøre det.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så har jeg ikke tenkt så hardt over der :ermm:

Men jeg ser ikke noen grunn til å begynne å gråte da dette ikke lindrer smærte, men ble brukt når en var barn for å utrykke smerte/ubehag som en ville at foreldre skulle "hjelpe" en med å fjerne... Fy fillern det der var kronglete skrevet...

For jenter blir det litt annerledes da de ofte får hjelp av gutter dersom de begynner å grine...

Lenke til kommentar

Redd for å gråte? Egentlig ikke

Om jeg syntes det er greit at gutter skal gråte har jeg aldri tenkt over fordi det er noe jeg aldri (som jeg kommer på) har sett.

Jeg tror ikke jeg har grått offentlig nei og de fem gangene jeg kan huske jeg har grått de siste ti årene er:

-Et par timer etter tantes begravelse, 11-12 år gammel.

-Rundet FFVII 15-16

-Rundet FFIX 17-18

-Så Band Of Brothers 18

-Så Band Of Brothers to uker siden 21

Alle de fire siste er etter 10+ timer [aktiviteten] i strekk uten at jeg vil prøve å bruke det som en unskyldning.

Utenom dette er det lite som i det hele tatt har gjort utslag på trist'o-meteret.

Lenke til kommentar
Gråter aldri over sår å smerte...

Men begravelser er vanselige... :(

Edit skriveleif.. på det lille her... shame on me...

Jeg gråter heller ikke over smerte. Det er mer sånne andre ting...begravelser er et godt eksempel. Det er vanskelige greier ja. :(

Ellers så gråt jeg nå litt...

-På slutten av LOTR: Return of the King

-Når jeg runda Final Fantasy IX

-Nesten, på slutten av Advent Children

+sikkert andre tilfeller jeg ikke kommer på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...