litland Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg klarte å resette mobilen min som er en siemens sx1 og dermed slettet jeg alle bilder og alle kontaktene mine. Noen som vet om et programm som kan tilbakestille til tidligere? Svar mottas med STOOR TAKK!! mvh Andreas Lenke til kommentar
voluz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg klarte å resette mobilen min som er en siemens sx1 og dermed slettet jeg alle bilder og alle kontaktene mine. Noen som vet om et programm som kan tilbakestille til tidligere? Svar mottas med STOOR TAKK!! mvh Andreas Tja... SimCon er vel en av de mest kjente. Men lurer på om de ikke bare henter all data som noen gang har vært lagret på SIM-kortet, og ikke på selve telefonen... Forøvrig så finnes jo IBAS, men vet ikke om de heller behandler mobiltelefoner. Dessuten koster det mange hundre å gjenopprette slettet data derfra... Ellers har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det beste er nok å glemme det du hadde på telefonen. Koster som regel mer enn det er verdt å la IBAS finne frem gamle data. Lenke til kommentar
litland Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Er ikke krise, men det var bare veeldig surt å mista alle kontakter osv. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå