Kjell Fisk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Når eg spiller totlal overdose så kommer det en blå skjerm od dataen skrur sg av vet noen hvorfor?? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er kopien din orginal? Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 ja dn er original.... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har du gjort noen endringer på maskinen din i det siste, og har du evt. hatt andre problemer? Kan jo være så mangt som er problemet. Denne er forøvrig feilpostet, rapporter tråden og be om at den blir flyttet. Da får du sikkert flere svar også Edit: Leif Endret 4. oktober 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 ska se om eg får dn flyttet.. mn det virka helt fint mn så kom dt noe virus greier på daten så jeg måtte gjenopprette dn... dt var etter spillet begynte å tulle sg.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fortsett i den tråden trådstarter har oppretta under "Spørsmål og svar". http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=478782 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg