Ultrag Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Blir litt forvirret av delforum-oppsettet her, så jeg tenkte jeg kunne komme med et forslag - så kan de rette folkene si det de vil. "Spill" - Generell spilldiskusjon - Data - World of Warcraft - Etc. - PlayStation - Xbox - Nintendo - Håndholdt - Retro "Gamer.no" - Diskuter Gamer-artikler - Tilbakemeldinger til Gamer Avhenger naturligvis at det er mulig med underkategorier helt ned til tredje nivå, noe som funker i IPB 2.0 og etter. Jeg har bare giddi å sette opp et "Spillforum" under Data, men folk forstår konseptet tror jeg. Endret 3. oktober 2005 av Ultrag Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ikke for å være negativ eller noe sånn, men jeg synes nå forum-oppsettet vårt er kjempefint som det er, og absolutt ikke noe forvirrende. Noe som hadde blitt forvirrende, hadde vært om alle forumene bare skulle endres. Da hadde det nok blitt millioner av feilposter i løpet av få dager. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 [iC' date=04/10/2005 : 06:55] Ikke for å være negativ eller noe sånn, men jeg synes nå forum-oppsettet vårt er kjempefint som det er, og absolutt ikke noe forvirrende. Noe som hadde blitt forvirrende, hadde vært om alle forumene bare skulle endres. Da hadde det nok blitt millioner av feilposter i løpet av få dager. helt riktig Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Her er det så mye surr med Spørsmål og Generelle-forumer og alt mulig rart at det overnevnte oppsettet må da være mye mer logisk? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vi prøvde en lignende løsning som du nevner nå tidligere og det funket IKKE. Beklager. Flere folk som vil lese om alle konsollene enn kun noen av de, og som ikke har lyst til å besøke 14 kategorier for å lese de. For eksempel. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ok. Men hva med de som vil lese kun om Nintendo? Skal de måtte bla seg gjennom hundrevis av emner? De aller fleste sider kjører jo dette opplegget og det har funket fint for de. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Men hva med de som vil lese kun om Nintendo? Skal de måtte bla seg gjennom hundrevis av emner? Dei kan f.eks søke etter "nintendo". Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Pff, for mye rot. Hva med de som vil oppdatere seg om hva som skjer til Nintendo? Vi kan uansett krangle til vi blir blå. Jeg venter og hører hva en eller annen admin sier. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg synes systemet som er nå fungerer helt fint. Tviler ikke på at ditt forslag også kunne vært bra, men med tanke på at det i dag er veldig mange spill som kommer til alle tre konsoller, så ville det blitt veldig mye surr med hvor man skulle diskutere dem osv. Da kunne det fort endt opp med at det var tre tråder om samme spill, bare fordi spillet er på tre konsoller. Kanskje er det til PC også, så ender vi opp med fire tråder. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Pff, for mye rot. Hva med de som vil oppdatere seg om hva som skjer til Nintendo? Vi kan uansett krangle til vi blir blå. Jeg venter og hører hva en eller annen admin sier. Hva med de som vil legge ut info om et spill som kommer til alle konsoller, men ikke til PC? Skal de da poste samme greia i tyve forskjellige forum, de da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg venter og hører hva en eller annen admin sier. Du kan no lese kva TST sier i f.eks denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4890563 Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 [iC' date=05/10/2005 : 00:44] Pff, for mye rot. Hva med de som vil oppdatere seg om hva som skjer til Nintendo? Vi kan uansett krangle til vi blir blå. Jeg venter og hører hva en eller annen admin sier. Hva med de som vil legge ut info om et spill som kommer til alle konsoller, men ikke til PC? Skal de da poste samme greia i tyve forskjellige forum, de da? Generell spilldiskusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå