Pera86 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 jeg har nettopp formatert og reinstalert hele maskinen, og instalert driverne på nytt. eneste som ikke funker er driverne ( i det minste catalyst ) til skjermkortet. hver gang maskinen starter opp, kommer denne meld. opp: denne meld. kommer også opp når jeg høyreklikker på skrivebordet og velger ati catalyst control center, eller jeg trykker på snarveien til samme program. når jeg går på egenskaper for skjerm og så instillinger-->avansert kommer kun den standard egenskaper for skjerm opp (den samme som før jeg instalerte driveren altså) jeg har naturligvis prøvd å avinstalere og instalere på nytt igjen, den ene gangen brukte jeg driver cleaner noen som vet hva som er problemet og hvordan dette kan fikses? evt. ikke vet hva problemet er men har noen forslag som muligens kan fiske problemet? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du må ha Microsoft .NET Framework for å innstallere nyere catalyst drivere. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) prøvde å instalere programmet, men den fryser når det er 0sek igjen Endret 3. oktober 2005 av Pera86 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Det er 2 versjoner av catalyst, en med sånn Control Media Center tull, og en med vanlig ATI control panel. Last ned den minste versjonen, den funker fint hos meg. Jeg husker også å ha sett cli.exe feil. Den store versjonen krever .net installert bl.a. Og ikke minst, last ned rett fra ATI.com, ikke andre steder. De kan være modifiserte da. Avinstaller driveren helt med avinstalleringsverktøyet i Add/remove programs i kontrollpanelet, reboot, SÅ legg inn den andre driveren. Endret 3. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 skulle gjerne hatt .net framework uannsett. er tross alt ikke bare ati som krever det. noen vet vet hva jeg kan gjøre (utenom å formatere på nytt, det har tatt hele kvelden ) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er 2 versjoner av catalyst, en med sånn Control Media Center tull, og en med vanlig ATI control panel. Last ned den minste versjonen, den funker fint hos meg. Jeg husker også å ha sett cli.exe feil. Den store versjonen krever .net installert bl.a. Og ikke minst, last ned rett fra ATI.com, ikke andre steder. De kan være modifiserte da. Avinstaller driveren helt med avinstalleringsverktøyet i Add/remove programs i kontrollpanelet, reboot, SÅ legg inn den andre driveren. dem har slutta med ATI Control Panel nå dem har ATI Catalyst Control Center only nå å ja prøv .Net Framework 2.0 vis ikke 1.1 funker Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 da var problemet fiksa. måtte skru av norton firewall under instaleringen av framwork. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) dem har slutta med ATI Control Panel nå dem har ATI Catalyst Control Center only nå å ja prøv .Net Framework 2.0 vis ikke 1.1 funker nope, du får fortsatt lastet ned med vanlig kontroll center fra http://downloads.guru3d.com Endret 8. oktober 2005 av Matmoms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå