arna Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg ønsker å bruke CRT skjermen min som primær på den bærbare, noen forslag til hvordan dette gjøres? (boksen er merket grått på skjerm-egenskaper) Har KN1 pc fra MPX (geeforce 6600) + "viewsonice P75f+" CRT Edit: Jeg kan gjøre crt skjermen som en skrivebordsforlenger edit2: skjermkortet har bare en VGA inngang, og ikke DVI Endret 3. oktober 2005 av arna Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det ikke mulig å bytte om på hvilken skjerm du bruke ved å trykke Fn + F3 eller F4+? Har ikke samme bærbare her, men de fleste har en slik tastekombinasjon for skjermvisning. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 På dell laptopen til dama er det ihvertfall egen markering for enkelte knapper for å gjøre dette.. (Fn+F8) Lenke til kommentar
arna Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Dere hadde rett Jeg overså knappen og det fungerte strålende!! Endret 4. oktober 2005 av arna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå