JBlack Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tja... hadde vært kulere om den hadde hatt et skikkelig sluttpoeng. Som for eksempel at typen likte det så godt at han fant seg en ny venn. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) 18? Jeg fikk den opp helt uten noen form or problemer Åja... Fikk ikke du denne meldingen ? Endret 5. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 18? Jeg fikk den opp helt uten noen form or problemer Åja... Fikk ikke du denne meldingen ? Nei? Hva faen er det? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Å halleluja! Skulle ønske jeg var jente å havnet i den situasjonen... :!: Noen som vet hvordan man kan laste ned filen? Så slipper jeg å gå på nettet hver gang jeg skal se den.. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Å halleluja! Skulle ønske jeg var jente å havnet i den situasjonen... :!: Noen som vet hvordan man kan laste ned filen? Så slipper jeg å gå på nettet hver gang jeg skal se den.. Høyreklikk på filmen, save as Quick Time Movie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Genialt! Passa godt til min sex-humor.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Å halleluja! Skulle ønske jeg var jente å havnet i den situasjonen... :!: øøøøøø... Hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Å halleluja! Skulle ønske jeg var jente å havnet i den situasjonen... :!: Noen som vet hvordan man kan laste ned filen? Så slipper jeg å gå på nettet hver gang jeg skal se den.. Høyreklikk på filmen, save as Quick Time Movie Det går ikke... kan ikke trykke der det står Save As Quick Time Movie.. øøøøøø... Hvorfor det egentlig? bare for å være slem... Endret 5. oktober 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 øøøøøø... Hvorfor det egentlig? bare for å være slem... Du er klar over at du da ville fått noe i rompa 2 ganger selv da ja..? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 øøøøøø... Hvorfor det egentlig? bare for å være slem... Du er klar over at du da ville fått noe i rompa 2 ganger selv da ja..? Hva sikter du til? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Her er link til Quicktime uten iTunes.. Den lå ganske tydelig der.. Linklink Og her er noe enda bedre enn det igjen! En link til quicktime uten quicktime http://www.free-codecs.com/download/QuickT...Alternative.htm Jeg lo bare på slutten når (J)anus lå og sov og Fanny rista på hodet... Endret 5. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå