Thoth Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har lenge øsnket meg en privat VPN tunell, og nå kan det se ut til at SecurStar har en løsning, med SecurSurf. Er dette en sikker løsning, f.eks i et trådløst hjemme-nettverk? Vil nettrafikken gå mye tregere? Er det andre fordeler/ulemper? Finnes det bedre og/eller billigere alternativer? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Tja. Er alltid litt skeptisk til slike tjenester. Det var ingen linker til de som visstnok skal ha gitt dem bra omtale. Virket heller ikke som om bestillingssiden var kryptert. Virker noe uproft på meg. Hva med å prøve Tor, det er gratis! Link Edit: Leif Endret 3. oktober 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Det med at bestillingssiden ikke så ut til å være kryptert måtte jeg ha en forklaring på så jeg sendte dem en melding på Live Help og fikk til svar: Once you enter the cc entry page the page will get secure. it's not secure during the otther steps to speed up the internet access. Høres vel greit ut, eller? Tok 15 sekunder å få svar. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 For all del bare prøv, du er jo forsikret mot svindel når du bruker Visa. Litt dumt at en ikke får en billig prøveperiode, men hvis du har råd til et potensiellt bomkjøp...go for it! Lenke til kommentar
pyramus Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hi,jeg er også ineresert. Kan du være so snill å poste dine erfaringer? Tusend takk! pyramus 4947611[/snapback] Lenke til kommentar
pyramus Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 For øvrig: Jeg har gitt avkall på SSurf. Jeg har spurt supporten og de har ikke villet la meg enten teste SSurf eller gi noen som helst garanti når det gjelder hastighet, etc. Så vi er vel nød til å vente, til de første testene dukker opp.. Hilsen p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå