Snikern Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 kan noen si meg hva det egentlig er ? er ett icon nede ved klokka som det står det på Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nettverkskort uten tilgang. Høyreklikk på det. Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) høyreklikk ? skal det hjelpe ? noe jeg må gjøre for og få det vekk..... jeg deler nett her nå å det blir ikke delt når den er der nede jeg har trykke på reparer.... men den står att den fornyer ip adresse men det skjer ingen ting Endret 3. oktober 2005 av Snikern Lenke til kommentar
Magic Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) kjør veiviseren for hjemmenettverk: kontrollpanel - nettverkstilkobinger - installer hjemmenettverk eller et lite kontornettverk Se om ikke det løser problemet Lykke til edit: leif Endret 3. oktober 2005 av Magic Lenke til kommentar
Snikern Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 nei funker ikke enda.... Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Begrenset eller ingen forbindelse, kommer når nettverkskortet ditt ikke får IP-adresse, kan være en av følgende: 1. Du bruker et bridgemodem, og ISPen din bruker ikke DHCP for IP-utdeling 2. DHCP serveren i Routeren din eller hos din ISP er slått av eller defekt 3. PCen din klarer ikke å benytte IP-adresse som du får tildelt, enten p.g.a. defekt NIC, driverfeil eller windowsfeil. Løsninger: 1. Ingen feil 2. Dersom du har router, sjekk oppsett på denne, prøv resetting av router til fabrikkoppsett. Hvis ikke, hør med ISP 3. Prøv reinstallasjon av drivere, prøv annet NIC. Prøv annet PCI-spor. Reinstaller Windows. Lykke til Endret 4. oktober 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå