D3nnis Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hi!..Lurte på en ting om strømforsyninger! Tenker på å kjøpe en 500W strømforsyner, men aldri kjøpt en sliken før. Må ha det se , Min er ikke helt stabil + mangler litt strøm til Pc`n også (Kan ikke bruke den siste USB inngangen min fordi det ikke er nok strøm ++ -.-; SÅ? Er det noe spesielt med kvalitet på noe slikt, som strømforsynere ?? Er det liksom noe av de som er bedre en andre osv!? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det finnes en del tester av forskjellige typer her på HW.no Ikke kjøp Qtec, det er det viktigste. Bra merker er for eksempel: Forton-Sourse Mist Hiper OCZ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det finnes en del tester av forskjellige typer her på HW.no Ikke kjøp Qtec, det er det viktigste. Bra merker er for eksempel: Forton-Sourse Mist Hiper OCZ Du har listet opp mange bra stømforsyninger der ja mist 500w har den selv og er fornøyd. stille, stabil og billig hiper 580 kjener noen som har den og de er veldig fornøyd, største plusset er avtagbare kabler ThermalTake Silent PurePower Series 680Watt. veldig kraftig å bra etter hva jeg har hørt og lest. ikke noe pers erfaring der nei(1.044 på shg.no) Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 takker takker !;P Hva er det som er galt med Qtec om jeg tørr spøre ? ehh hmm ja da får jeg handle det jeg skal ha da vett ;P takker igjen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 takker takker !;P Hva er det som er galt med Qtec om jeg tørr spøre ? ehh hmm ja da får jeg handle det jeg skal ha da vett ;P takker igjen q-tec sprenges i lufta og er ustabile og helt ræva etter det jeg har lest og hørt Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 cooler master har da noen bra de og Lenke til kommentar
kvase Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ukens tilbud netshop Hiper Type-R strømforsyning 580W Sort http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14778 700kr mmmm Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 ukens tilbud netshop Hiper Type-R strømforsyning 580W Sorthttp://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=14778 meget bra kjøp Lenke til kommentar
zakk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hiper 580W sitter i min nye Komplett-bygde pc, og den funker meget godt. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Q-Tec fungerer til sitt bruk. Jeg tror de oppgir peak watt i stedet for kontinuerlig effekt. Dvs at du tar effekten på en Q-Tec forsyning og deler på 2. Da får du en effekt du kan sammeligne med de beste merkene. (Se de som har postet over). Kan legge til Enermax også. Har veldig god erfring med dem! Pure Power!. En annen ting med de billigste forsyningene er at de ikke alltid gir stabil spenning, noen ganger gir de ujevn spenning. Enten på grunn av for mye last, eller at de rett og slett ikke holder mål. Dette kan føre til defekte komponenter, noe som kan bli dyrt i lengden. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hi!..Lurte på en ting om strømforsyninger! Tenker på å kjøpe en 500W strømforsyner, men aldri kjøpt en sliken før. Må ha det se , Min er ikke helt stabil + mangler litt strøm til Pc`n også (Kan ikke bruke den siste USB inngangen min fordi det ikke er nok strøm ++ -.-; SÅ? Er det noe spesielt med kvalitet på noe slikt, som strømforsynere ?? Er det liksom noe av de som er bedre en andre osv!? det var smart av deg og fjerne det bilde husk ikke legg ut slike ting andre kan utnytte Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Rart ingen nevner Tagan Men ærlig talt, den hiper psuen de har på ukens på netshop er absolutt verdt pengene... Bare ikke kjøp den om du har lignende kabinett som meg, der harddiskene står på tvers, da kan det bli problem med å koble til... Endret 6. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er storfornøyd med denne: Aspire Aluminium 520W. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22271 520W og 34Amp på 12V. Tre vifter med viftestyring. Til 530kr. er dette et veldig bra kjøp. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Det finnes en del tester av forskjellige typer her på HW.no Ikke kjøp Qtec, det er det viktigste. Bra merker er for eksempel: Forton-Sourse Mist Hiper OCZ Har du ikke nevnt Tagan din dritt Edit: nahojdat så det også Endret 6. oktober 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 cooler master har da noen bra de og CoolerMaster RS-550-ACLY 550W, Ultra Lownoise 15-23 db, Active PFC, Temp. Auto Control 1.035,- er vel brukbar, men til samme pris så får de en: ThermalTake Silent PurePower Series 680Watt, Active PFC 1.046,- Har ikke noe erfaring med noen av de der men det er sikkert gode PCU'er Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja da vet jeg at IKKe no Qtec her!! :Phaha Takker for alle svar Igjen ;O Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Utforsk forumet og du vil finne mange nye kategorier ##Flyttes## Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 satt å tenkte på en ting !! vis jeg velger http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=150396 passer den da i et tsunami dream kabinett? miditower!! ? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 er det prat om dette kabinette http://www.itbutikken.no/i/88601/1.htm så skulle ikke overnevte psu være noe problem Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 oki så det skulle passet??.. ja det er det jeg har ja !! hva med denne da !! http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=152502 er den no tess ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå