P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hepp! Noen som vet hvordan en kan underklokke på dette kortet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hepp! Noen som vet hvordan en kan underklokke på dette kortet? du stiler ned htt/fsb når du først er i gang hvorfor ikke stile ned volten også Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ok en gang til; HVORDAN? Jeg vet hva en må gjøre for å underklokke, men ikke hvordan på dette hovedkortet for i BIOS er det ikke... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ok en gang til; HVORDAN? Jeg vet hva en må gjøre for å underklokke, men ikke hvordan på dette hovedkortet for i BIOS er det ikke... okey, har ikke direkte erfaringer med dette kortet. men jeg har litt erfaring med asrock er ikke sikker på hvor du finner det, men du skal bruke -og+ knappene for å stille opp og ned Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ok en gang til; HVORDAN? Jeg vet hva en må gjøre for å underklokke, men ikke hvordan på dette hovedkortet for i BIOS er det ikke... okey, har ikke direkte erfaringer med dette kortet. men jeg har litt erfaring med asrock er ikke sikker på hvor du finner det, men du skal bruke -og+ knappene for å stille opp og ned ? Hvor da? Så litt i manualen og der stod det at FSB skulle stilles med 3 jumpere som sitter på HKet! FSB står nå på 200 og det er det laveste også Må da være en måte å få Hz'n på CPUen ned Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ok en gang til; HVORDAN? Jeg vet hva en må gjøre for å underklokke, men ikke hvordan på dette hovedkortet for i BIOS er det ikke... okey, har ikke direkte erfaringer med dette kortet. men jeg har litt erfaring med asrock er ikke sikker på hvor du finner det, men du skal bruke -og+ knappene for å stille opp og ned ? Hvor da? Så litt i manualen og der stod det at FSB skulle stilles med 3 jumpere som sitter på HKet! FSB står nå på 200 og det er det laveste også Må da være en måte å få Hz'n på CPUen ned det var også slik på mitt gamle msi km3m-v en der kunne jeg sette ned fra 133 til 100 og max var 166 kunne ikke klokke mer da send en mail til asrock å hør om det er mulig å underklokke Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Slik var det på mitt gamle hovedkort også, men der kunne en riktignok stille FSB og volt i BIOS... Gidder ikke å sende mail til ASRock enda i allefall... Sikkert en eller annen her på forumet som vet hvordan en kan underklokke dette kortet dersom det er mulig... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Veeel jeg postet denne ganske sent i gåt så jeg tar meg råd til en liten bump! BUMP! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Da har det gått en dag eller to igjen så da tror jeg, jeg bumper igjen: BUMP Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Se her under 2.5 Jumper Settings. Der kan du underklokke både FSB, RAM og multiplikator. FSB-jumperene står i nærheten av CPU-sokkelen. Se på tegningen under 1.9 Motherboard Layout, så finner du alle sammen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 2-3, 1-2 og 2-3 står det på hos meg... Dette skulle være det samme som 200FSB (som sagt tidligere) og det er også det laveste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå