barane Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 eg lure på om de er noen som har god peiling på ka frontsett eg bør kjøpe meg. de bør spille høyt og være fin lyd i de. og ka de koster. og ka forsterker eg bør ha på de. Lenke til kommentar
barane Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 eg glemte og sei at de er et 6.5" og de bør være et eliment som bygger lite og har liten magnet. eg sitter og lurer på et mb quart til ca 3 tus eg kjøpte meg nett et infinitiv kappa pro til 3600 men de fekk eg ikke plass til. så då tok eg og laget separate kasser til komp sette ved siden av subb kasseen. så de står på topp av subb kassen på kvar si side av subben. men bør eg kutte dette ut når eg får inn frontsett eller kan eg bare skru dei heilt ned slik at de bare blir litt lyd i de. siden desse og subben står rett bak fram settene mine (varebil) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 kor du får tak i et mb quart frontsett? *sikle etter* Lenke til kommentar
barane Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 du får kjøpt de hos laastad (volvo forhandler i haugesund) dei har masse anlegg og de er billig der. bilpleiesentere i haugesund har de og Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva er max innbyggingsdybde? Skyvlær er tingen Ser du deg mål på å montere etpar distanseringer? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 du får kjøpt de hos laastad (volvo forhandler i haugesund) dei har masse anlegg og de er billig der. bilpleiesentere i haugesund har de og trudde det va en plass online... Lenke til kommentar
barane Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 eg har kjøpt monterings ringer til komp sett som skal være på denne bilen. eg meine eg målte at de var plass til ca 6-7 cm jupe mellomtoner. men de eg kjøpte var 10cm jupe skyveler et hjelpe middel som altid er med ein maskinist vet du Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan også anbefale Lotus Seas, og JL Audio Blir ett av de to merkene på meg nå. Har Rockford Type RF nå, Bråk klarer det å få til men pen lyd vil jeg ikke si det er.. Lenke til kommentar
barane Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hvor får jeg kjøpt dei merka da. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Eltek fører SEAS, AutoDesign fører bl.a JL. Vil også anbefale en titt på Hertz og Morel da de kanskje i enda større grad er godlydmerker enn JL og SEAS. Endret 5. oktober 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå