kondyj Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, Jeg er paa utkikk etter en baerbar, men er litt usikker paa om jeg skal gaa for en med geforce eller ati kort. Jeg har hort stygge rykter om at geforce GO 6000 serien ikke funker med battlefield 2, er det noe sannheter i dette ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei, Jeg er paa utkikk etter en baerbar, men er litt usikker paa om jeg skal gaa for en med geforce eller ati kort. Jeg har hort stygge rykter om at geforce GO 6000 serien ikke funker med battlefield 2, er det noe sannheter i dette ? Takker for alle svar. Bare tull! Go 6600 er et like godt kort som X700 feks, og jeg har spilt Battlefield med glans. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Bare tull! Go 6600 er et like godt kort som X700 feks, og jeg har spilt Battlefield med glans. Når du sier med glans, mener du 16AF/8AA, High details på alt og i høyeste oppløsning? Tviler.. Hva legger du i det? BF2 liker veldig godt mye ram btw.. Endret 3. oktober 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bare tull! Go 6600 er et like godt kort som X700 feks, og jeg har spilt Battlefield med glans. Når du sier med glans, mener du 16AF/8AA, High details på alt og i høyeste oppløsning? Tviler.. Hva legger du i det? BF2 liker veldig godt mye ram btw.. Jeg spilte med High details og i 1280x800 oppløsning som var max for den skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå