Gå til innhold

jeg er lei av fotball, flere?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Egentlig så skjønner jeg ikke hva dere klager over, det sendes jo snart ikke fotball på norsk TV lenger. :shrug:

hva? der syns jeg du tar litt feil ja. på tv2 er det jo dritmye fotball, at landslaget er på tur til Italia for eksemmpel, det driter jeg så enormt i! jeg syns at det er greit at de viser kamper, men så mye tullball når det er en viktig kamp som starter om en uke kan de spare seg for å snakke så mye om.

Vel, på tidlig 90-tall så sendte NRK både norske og britiske tippekamper hver helg. Det ble ofte 3-5 kamper det. Og på den tiden var det fåtallet som hadde kabel-TV. :)

det hadde vert bedre om de kunne sendt tippeligaen og Italia- ligan(?) istedet for alt de unødvendige faktaet om at enkeltspillere har vondt i en fot. vi har ikke kabel-tv så jeg får bare sett det som er på tv2, nrk1. og de har mye tullball. men jeg kan se engelsk fotball på tv-norge på søndager.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig er jeg imot all idrett på tv o.l...

Idrett for penger/underholdning er bare tull i mine øyne og burde rett og slett være ulovlig.

Idrett er trim, godt for kropp og sjel, ikke noe å tjene seg rik på pga 99% av folkene som ser det på tv skal få bedre samvittighet for at de ikke gjør noe selv..

Idrett for penger/undeholddning: Etterspørsel = gode penger. Det finnes ting du er villig til å strekke deg lenger for å få, men bare fordi jeg ikke er enig burde det vel ikke bli ulovlig

Idrett er trim: Tror ikke at folk ser fotball pga bedre samvittighet. Det er nok interesse det heller går på. Folk vil se det, betale for å se det. Skjønner ikke problemstillingen din.

edit: Men når tv2 sender norsk 1.div så skal jeg være enig at det har gått for langt. Det bør være et visst nivå på det de sender

Endret av dub
Lenke til kommentar
Er det rivaliserende lag blir det i tillegg mye skriking og drittslenging til hverandre. Det er konge :w00t:

se på ishockey

Ishockey synes jeg blir for uoversiktlig. Pucken flyr vegg-i-mellom og det er faen ikke lett å holde øynene på den. Skal jeg se på ishockey holder jeg meg til "Mighty Ducks"- filmene. ;)

Lenke til kommentar
Ishockey synes jeg blir for uoversiktlig. Pucken flyr vegg-i-mellom og det er faen ikke lett å holde øynene på den. Skal jeg se på ishockey holder jeg meg til "Mighty Ducks"- filmene. ;)

se på det i virkligheten, da er det mye enklere og følge med, og mye mere slossing :)

Lenke til kommentar

se på det i virkligheten, da er det mye enklere og følge med, og mye mere slossing :)

Tviler ikke på at det er fett med gjeng med gutter som sitter og ser en hockeykamp. Men ettersom dette ikke har noe med topic å gjøre, er ikke dette tilfellet.

Lure seg inn på en pub, der en toppkamp i PL eller CL vises på storskjermen, er fett det. Her en stemningen hevet et par hakk før kampen begynner. :D

Lenke til kommentar

Fotball satt i perspektiv: En gjeng nolduser som skal få en oppblåst kumage inn i noe fiskegarn.

De kan ikke falle ordentlig. De skader seg konstant, faker, syter og klager konstant for ingenting. Det er en gjeng pingler som ikke har noe liv. Hele opplegget burde avskaffes.

Kamsport skulle det vært mer av på tv. Der har de i det minste kontroll på armer og bein. Enhver med nok iq til å åpne en dør skjønner at det å skalle 2 hoder sammen i lufta er lite smart. Det driver ikke fotballen framover akkurat og skaper de "skarpeste" hodene si det sånn.

nough said..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...