Mr. Fiskum Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Egentlig så skjønner jeg ikke hva dere klager over, det sendes jo snart ikke fotball på norsk TV lenger. hva? der syns jeg du tar litt feil ja. på tv2 er det jo dritmye fotball, at landslaget er på tur til Italia for eksemmpel, det driter jeg så enormt i! jeg syns at det er greit at de viser kamper, men så mye tullball når det er en viktig kamp som starter om en uke kan de spare seg for å snakke så mye om. Vel, på tidlig 90-tall så sendte NRK både norske og britiske tippekamper hver helg. Det ble ofte 3-5 kamper det. Og på den tiden var det fåtallet som hadde kabel-TV. det hadde vert bedre om de kunne sendt tippeligaen og Italia- ligan(?) istedet for alt de unødvendige faktaet om at enkeltspillere har vondt i en fot. vi har ikke kabel-tv så jeg får bare sett det som er på tv2, nrk1. og de har mye tullball. men jeg kan se engelsk fotball på tv-norge på søndager. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er lei kjerringfotball, alt for mye av det. Ellers er det mye kjedelig fotball hvis man har mange rare kanaler, men det er passelig mengde med Champions-og Premier league. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Personlig er jeg imot all idrett på tv o.l...Idrett for penger/underholdning er bare tull i mine øyne og burde rett og slett være ulovlig. Idrett er trim, godt for kropp og sjel, ikke noe å tjene seg rik på pga 99% av folkene som ser det på tv skal få bedre samvittighet for at de ikke gjør noe selv.. Idrett for penger/undeholddning: Etterspørsel = gode penger. Det finnes ting du er villig til å strekke deg lenger for å få, men bare fordi jeg ikke er enig burde det vel ikke bli ulovlig Idrett er trim: Tror ikke at folk ser fotball pga bedre samvittighet. Det er nok interesse det heller går på. Folk vil se det, betale for å se det. Skjønner ikke problemstillingen din. edit: Men når tv2 sender norsk 1.div så skal jeg være enig at det har gått for langt. Det bør være et visst nivå på det de sender Endret 7. oktober 2005 av dub Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 helt enig i post #1. Den eneste fotballen jeg ser på for tida er Tufte! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 jeg er dritlei fotball overalt på tv og i aviser Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Å spille fotball er jeg lei, men å se det på TV liker jeg nesten bedre nå enn noen gang før. Ingenting er som å sitte med gutta og se kamp. Er det rivaliserende lag blir det i tillegg mye skriking og drittslenging til hverandre. Det er konge Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det rivaliserende lag blir det i tillegg mye skriking og drittslenging til hverandre. Det er konge se på ishockey Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er det rivaliserende lag blir det i tillegg mye skriking og drittslenging til hverandre. Det er konge se på ishockey Ishockey synes jeg blir for uoversiktlig. Pucken flyr vegg-i-mellom og det er faen ikke lett å holde øynene på den. Skal jeg se på ishockey holder jeg meg til "Mighty Ducks"- filmene. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ishockey synes jeg blir for uoversiktlig. Pucken flyr vegg-i-mellom og det er faen ikke lett å holde øynene på den. Skal jeg se på ishockey holder jeg meg til "Mighty Ducks"- filmene. se på det i virkligheten, da er det mye enklere og følge med, og mye mere slossing Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ishockey synes jeg blir for uoversiktlig. Pucken flyr vegg-i-mellom og det er faen ikke lett å holde øynene på den. Skal jeg se på ishockey holder jeg meg til "Mighty Ducks"- filmene. se på det i virkligheten, da er det mye enklere og følge med, og mye mere slossing Tviler ikke på at det er fett med gjeng med gutter som sitter og ser en hockeykamp. Men ettersom dette ikke har noe med topic å gjøre, er ikke dette tilfellet. Lure seg inn på en pub, der en toppkamp i PL eller CL vises på storskjermen, er fett det. Her en stemningen hevet et par hakk før kampen begynner. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 For min del kunne fotball dratt til helvette Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 fotball pub er lyspuktet med fotball Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Agree'd Magnus, I Agree! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 For min del kunne fotball dratt til helvette What he said. Har hatet fotball siden jeg ble kastet ut av laget etter å ha blitt bortvist fra banen 3 kamper på rad som 10-åring. For noe meningsløst vås. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det skal mykje fotball til før det blir for mykje fotball. Eg har riktignok ikkje andre kanalar enn NRK og TV2, men for mykje fotball blir det aldri Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jah litt lei.. Hadde vært kult om Norge ( eller brann ) for den slags skyld gjorde det konge bra!... Men det gjør jo de ikke så... Ikke fult så gøy da Endret 10. oktober 2005 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Vel, kommer jo ann på hva de sender. PL ser jeg på, men når NRK sender kamper fra 1.divisjon i England, skifter jeg kanal. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fotball satt i perspektiv: En gjeng nolduser som skal få en oppblåst kumage inn i noe fiskegarn. De kan ikke falle ordentlig. De skader seg konstant, faker, syter og klager konstant for ingenting. Det er en gjeng pingler som ikke har noe liv. Hele opplegget burde avskaffes. Kamsport skulle det vært mer av på tv. Der har de i det minste kontroll på armer og bein. Enhver med nok iq til å åpne en dør skjønner at det å skalle 2 hoder sammen i lufta er lite smart. Det driver ikke fotballen framover akkurat og skaper de "skarpeste" hodene si det sånn. nough said.. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fotball blir straks mye morsommere hvis du har tippet på oddsen! Det er spesielt morro å se fotball når Tottenham spiller Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Fotball blir straks mye morsommere hvis du har tippet på oddsen!Det er spesielt morro å se fotball når Tottenham spiller Det har du helt rett i! Å tippe på oddsen er fett. Ingenting er som å vinne et par hundre kroner på kultur BTW: Hvorfor Spurs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå