So|o Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er UTROLIG lei av fotball på TV. Det er overalt i de fleste kanaler. Irriterende. Hater når programmer jeg har tenkt til å se er byttet ut til fordel for fotballsendinger... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er UTROLIG lei av fotball på TV. Det er overalt i de fleste kanaler. Irriterende. Hater når programmer jeg har tenkt til å se er byttet ut til fordel for fotballsendinger... Der har du sakens kjerne. Jeg skulle ønske at de sendte så og si bare fotball på TV, dvs alle fotballkampene fra tippeligaen, landslagskampene, samtlige oppgjør i Premier League, Champions League og UEFA-cup + diverse nasjonale mesterskap. Jeg hater "vanlige" tvprogrammer. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er alt for LITE fotball på tv, ta fks "hotel caesar", tv2 kunne sendt en kamp istedenfor det dritt programmet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er UTROLIG lei av fotball på TV. Det er overalt i de fleste kanaler. Irriterende. Hater når programmer jeg har tenkt til å se er byttet ut til fordel for fotballsendinger... Der har du sakens kjerne. Jeg skulle ønske at de sendte så og si bare fotball på TV, dvs alle fotballkampene fra tippeligaen, landslagskampene, samtlige oppgjør i Premier League, Champions League og UEFA-cup + diverse nasjonale mesterskap. Jeg hater "vanlige" tvprogrammer. Da kunne de heller ha laget egne kanaler som eksklusivt sendte fotball istedenfor å sende det sammen med vanlige programmer. F.eks kanalene NRK1/2 og TV2. TV2 har hvertfall kommet med TV2Ekstra, men det hjelper jo ikke en dritt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da kunne de heller ha laget egne kanaler som eksklusivt sendte fotball istedenfor å sende det sammen med vanlige programmer. F.eks kanalene NRK1/2 og TV2. TV2 har hvertfall kommet med TV2Ekstra, men det hjelper jo ikke en dritt Evt kunne de laget egne kanaler for de andre programmene og bare sendt fotball på NRK/TV2/NRK2. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror ikke det, vi har bare NRK1, TV2 og TVNorge, da. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror ikke det, vi har bare NRK1, TV2 og TVNorge, da. Vi har også tv2 Zebra, og de fleste vil se fotball, godta det. Tv2 ønsker å få flere seere og tjene fleire penger, vist de ikkje hadde sendt fotball hadde de tapt mange seere, folk vil ha fotball, godta det. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 eg vil heller spele fotball enn å se på !!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) eg vil heller spele fotball enn å se på ! Så kom deg ut og gjør det da, i stedet for å sitte inne foran tv'en/pc'en og irritere deg over at det er for mye fotball på tv. Endret 4. oktober 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vil folk se andre idretter eller andre innslag av form? Hvis en vil se andre idretter har man eurosport, og vil man se såpe er det bare å skru på en helt tilfeldig kanal..... KAN ikke være noe problem at det sendes fotball 50 timeri uka. når en kanskje har 336 timer med forskjellig TV om dagen! må du tenke på at det er faktisk ikke alle som har kabel tv eller parabol Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er UTROLIG lei av fotball på TV. Det er overalt i de fleste kanaler. Irriterende. Hater når programmer jeg har tenkt til å se er byttet ut til fordel for fotballsendinger... Der har du sakens kjerne. Jeg skulle ønske at de sendte så og si bare fotball på TV, dvs alle fotballkampene fra tippeligaen, landslagskampene, samtlige oppgjør i Premier League, Champions League og UEFA-cup + diverse nasjonale mesterskap. Jeg hater "vanlige" tvprogrammer. må slenge på en word her Er så utrolig mye søppel på tv,går kanskje ett par serier som er ålreite,resten er reint søppel! Fotball ftw! Lenke til kommentar
gustav Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Klarer ikke helt og se sjarmen med og se på 22 mannfolk som springer rundt i shorts etter en ball. Men vær sine lyster. :!: Ser at du ikke helt har tatt poenget med fotball For å være helt nøyaktig er det 26 menn med shorts. 20 av dem springer etter ball. 2 prøver å forhindre at ballen går inn i nettmaskene. 1 flyr rundt med en fløyte i munnen. 2 vifter med flagg. Sistemann er såkalt fjerdedommer. Og dette mener du er uinteressant? Hvis man skal definere annen underholdning på samme måte, er det lite som blir interessant. Hva f. eks. med en rockekonsert. Hva er det som er så spesielt med noen personer som står oppe på en scene, og vrir kroppene sine. Den ene beveger munnen foran en mikrofon, noen andre drar i noen strenger osv slik at det kommer ut en massiv lyd av noen høytalere. Legger for ordens skyld til at jeg også liker sistnevnte form for underholdning. Fotball er gøy fordi....hmmmm, det er gøy. Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Idrett er veldig viktig for mange og fotball er verdens største idrett. Jeg er blant de som hooked for å si det sånn. Endret 4. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Egentlig så skjønner jeg ikke hva dere klager over, det sendes jo snart ikke fotball på norsk TV lenger. hva? der syns jeg du tar litt feil ja. på tv2 er det jo dritmye fotball, at landslaget er på tur til Italia for eksemmpel, det driter jeg så enormt i! jeg syns at det er greit at de viser kamper, men så mye tullball når det er en viktig kamp som starter om en uke kan de spare seg for å snakke så mye om. Endret 4. oktober 2005 av M.F. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Egentlig så skjønner jeg ikke hva dere klager over, det sendes jo snart ikke fotball på norsk TV lenger. hva? der syns jeg du tar litt feil ja. på tv2 er det jo dritmye fotball, at landslaget er på tur til Italia for eksemmpel, det driter jeg så enormt i! jeg syns at det er greit at de viser kamper, men så mye tullball når det er en viktig kamp som starter om en uke kan de spare seg for å snakke så mye om. Vel, på tidlig 90-tall så sendte NRK både norske og britiske tippekamper hver helg. Det ble ofte 3-5 kamper det. Og på den tiden var det fåtallet som hadde kabel-TV. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Blir fort lei vist laget jeg heier på spiller dårlig. Dårlig å kun se på opptur, men orker ikke å sitte å se på kamp 90 minutter vist dem spiller dårlig. For øyeblikket er jeg lei fotball. Så pausen frem til neste sesong blir grei, for da er jeg gira til å se kamp igjen. Forresten heier på Viking. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fotball er noe dritt, spesielt når det opptar mange kvelder i uka. Gidder ikke se tv lengre, så ille er det Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er alt for LITE fotball på tv, ta fks "hotel caesar", tv2 kunne sendt en kamp istedenfor det dritt programmet. Så ille er det vel ikke, håper ikke du mente det helt seriøst. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Men herrejesus da. Det vises jo nesten ikke fotball på TV2 og NRK. Kanskje et par kamper i uka og 4--4-2/fotballekstra på søndager. Hva faen er problemet? Alle kampene går jo på Canal+ eller TV3 Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Som mann har man gjennom oppveksten alltid noen mannlige forbilder (selvvalgte). Det motsatte av dette er for meg en som: - Sitter foran tv'en hele helgen og ser på sport (hvorav fotball er nr.1) Dette gjelder også hytteturer hvor man har parabol. - Prater hele dagen om fotball på jobben. - På kveldene i uka så ser man på utenlandske kanaler som har f.eks. engelske fotballkamper. Dette gjerne i kombinasjon med øldrikking, kjederøyking og lite fysisk trening. Det er ikke rart at skillsmisseprosenten har tippet over 50 % i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå