Mr. Fiskum Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Før så syntes jeg at fotball var artig å se på. men nå så er det så ALT for mye fotball på tv'en. jeg er pott lei alt! hva syns du/dere? Endret 4. oktober 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan ikke klage.. er ikke noe bedre å se på en søndags ettermiddag for eksempel, er helt perfekt å se på når du drikker øl på lørdagen og ganske greit når du sitter midt i uka å ikke har noe bedre å ta seg til.. Jeg klager ikke.. Leif lever i topicen din forresten Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er formye fotball på tv2, de burde sent hele forballen på TV2 zebra, og de interiserte kunne sitt på det Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Greit nok at det er fotball iblant på tv, men når alle tvkanalene+radio sender fotball samtidig så blir det litt i meste laget. Endret 3. oktober 2005 av CurSe Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 burde vært mindt dobbelt så mye som det er nå. Kan ikke bli for mye fotball mann Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Personlig er jeg imot all idrett på tv o.l... Idrett for penger/underholdning er bare tull i mine øyne og burde rett og slett være ulovlig. Idrett er trim, godt for kropp og sjel, ikke noe å tjene seg rik på pga 99% av folkene som ser det på tv skal få bedre samvittighet for at de ikke gjør noe selv.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Greit nok at det er fotball iblant på tv, men når alle tvkanalene+radio sender fotball samtidig så blir det litt i meste laget. Jeg er sånnpasse interessert i fotball og følger med litt på Tv sendingene. Men jeg er helt enig i at det blir for mye når både Nrk og Tv2 kjører fotballekstra parallelt. Helt håpløst for de som ikke er interessert. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Greit nok å sende fotball på tv, men at det skal være så utrolig mye viktigere enn andre ting er vanvittig irriterende. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Og enda mer irriterende er det når sport presser ut ukentlige programer fordi det er en "viktig" begivenhet. Eller hva er det med sport og nyheter. Jeg mener bestemt at det er helt feil og blande disse to tingene sammen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dere tilhører en minoritet, akseptèr at det norske folk vil se på fotball. Egentlig så skjønner jeg ikke hva dere klager over, det sendes jo snart ikke fotball på norsk TV lenger. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dere tilhører en minoritet, akseptèr at det norske folk vil se på fotball. Egentlig så skjønner jeg ikke hva dere klager over, det sendes jo snart ikke fotball på norsk TV lenger. no shit! Fotball burde det være mer av,de teite fotball programmene som 4-4-1 teller ikke, når de bare sitter å snakker om alle kampene. Værste jeg så var når det blei scoring på en kamp i helga,så filma dem publikum og bare publikum fordi de ikke har lisens til å sende fra kampen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jo, teite "snakke om fotball" teller like mye som faktiske kamper for oss som bryr oss en døyt om hele fotballen... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg liker ikke fotball, har aldri gjort det. Dette gjelder jo også omtrent alt annet idrett da jeg ikke er glad i fysiske aktiviteter, Men å se en fotballkamp på tv en gang i blandt kan være gøy, merkelig nok. Er ikke enig i at andre programmer, nyhetene,været skal forflyttes pga. dette. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hva vil dere se i stedet for fotball da? Tell me Endret 4. oktober 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Alt, bare ikke folk som løper rundt på en gressplen for å får en lærball inn i et nett. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 I stedet for fotball kunne jeg tenkt meg å se alle elsker raymond, venner for livet, simpson, futurama, ed edd n eddy, johnny bravo.(han er konge da) Ellers blir det vel nyhetene på tv 2, hver morgen. Er vel stort sett det jeg ser på TV, har viasat... ikke bra Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vil folk se andre idretter eller andre innslag av form? Hvis en vil se andre idretter har man eurosport, og vil man se såpe er det bare å skru på en helt tilfeldig kanal..... KAN ikke være noe problem at det sendes fotball 50 timeri uka. når en kanskje har 336 timer med forskjellig TV om dagen! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fotball over går alt annet på tv'en til tider. Klarer ikke helt og se sjarmen med og se på 22 mannfolk som springer rundt i shorts etter en ball. Men vær sine lyster. :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Synes det er ALT ALT for mye. Kvantitet ovenfor kvalitet spør du meg. Det skal sies at jeg ikke er verdens største fotball fan og kun ser på VM/EM, menmen Jeg synes minst halvparten av tiden som fotball okkuperer på TV i dag kunne blitt gitt til å sende interessante programmer. Om ham-kam slår hødd i den ørtenhundreognittiende serierunden bryr meg midt i ræva (veit ikke om de to laga er i samma divisjon en gang ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå