Gå til innhold

jeg er lei av fotball, flere?

Mr. Fiskum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig er jeg imot all idrett på tv o.l...

Idrett for penger/underholdning er bare tull i mine øyne og burde rett og slett være ulovlig.

Idrett er trim, godt for kropp og sjel, ikke noe å tjene seg rik på pga 99% av folkene som ser det på tv skal få bedre samvittighet for at de ikke gjør noe selv..

Lenke til kommentar
Greit nok at det er fotball iblant på tv, men når alle tvkanalene+radio sender fotball samtidig så blir det litt i meste laget.

Jeg er sånnpasse interessert i fotball og følger med litt på Tv sendingene. Men jeg er helt enig i at det blir for mye når både Nrk og Tv2 kjører fotballekstra parallelt. Helt håpløst for de som ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Dere tilhører en minoritet, akseptèr at det norske folk vil se på fotball.

Egentlig så skjønner jeg ikke hva dere klager over, det sendes jo snart ikke fotball på norsk TV lenger. :shrug:

no shit!

Fotball burde det være mer av,de teite fotball programmene som 4-4-1 teller ikke, når de bare sitter å snakker om alle kampene.

Værste jeg så var når det blei scoring på en kamp i helga,så filma dem publikum og bare publikum fordi de ikke har lisens til å sende fra kampen.

:hrm:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke fotball, har aldri gjort det. Dette gjelder jo også omtrent alt annet idrett da jeg ikke er glad i fysiske aktiviteter, Men å se en fotballkamp på tv en gang i blandt kan være gøy, merkelig nok. Er ikke enig i at andre programmer, nyhetene,været skal forflyttes pga. dette.

Lenke til kommentar

Vil folk se andre idretter eller andre innslag av form?

Hvis en vil se andre idretter har man eurosport, og vil man se såpe er det bare å skru på en helt tilfeldig kanal..... KAN ikke være noe problem at det sendes fotball 50 timeri uka. når en kanskje har 336 timer med forskjellig TV om dagen!

Lenke til kommentar

Synes det er ALT ALT for mye. Kvantitet ovenfor kvalitet spør du meg.

Det skal sies at jeg ikke er verdens største fotball fan og kun ser på VM/EM, menmen :p Jeg synes minst halvparten av tiden som fotball okkuperer på TV i dag kunne blitt gitt til å sende interessante programmer. Om ham-kam slår hødd i den ørtenhundreognittiende serierunden bryr meg midt i ræva (veit ikke om de to laga er i samma divisjon en gang :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...