Wabby Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel, da hadde vi endt opp med at alle skulle drepe alle. Hørest kjent ut... midtøsten... etc Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor ender vi med å diskutere kun saker som innvolverer innvandrere? Hvorfor diskuteres ikke hvert lovbrudd en "etnisk hvit nordmann" begår? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor ender vi med å diskutere kun saker som innvolverer innvandrere? Hvorfor diskuteres ikke hvert lovbrudd en "etnisk hvit nordmann" begår? Kanskje fordi mange referete litt mye til trådstartes innlegg, og kanskje fordi det er uvisst om voldsyter var norsk statsborger... Ikke vet jeg.... Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor ender vi med å diskutere kun saker som innvolverer innvandrere? Hvorfor diskuteres ikke hvert lovbrudd en "etnisk hvit nordmann" begår? ut ifra mitt spørsmål, så var diskusjonen om en person skal sendes ut av landet eller ikke.. ola nordmann har rett til å bo her, det mener jeg ikke at ali mahashnir gandu har.. kanskje man skulle innføre priksystem som det er på førerkort? får en innvandrer ett antall prikker skal han sendes ut! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hørest kjent ut... Norge, den nye midtøsten. Yay, can't wait! Decline, enkelt og greit fordi nordmenn flest lider av skummelt stor fremmedfrykt. Innvandrere bringer jo mye positivit også, mat bla. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor ender vi med å diskutere kun saker som innvolverer innvandrere? Hvorfor diskuteres ikke hvert lovbrudd en "etnisk hvit nordmann" begår? Kanskje fordi det er en del som synes innvandrere er skumle, og hver gang en slik sak kommer benytter de muligheten til å underbygge sine egne fordommer! Før noen svarer: Eller kanskje fordi innvandrerne er i så stor overvekt i slike saker... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor ender vi med å diskutere kun saker som innvolverer innvandrere? Hvorfor diskuteres ikke hvert lovbrudd en "etnisk hvit nordmann" begår? ut ifra mitt spørsmål, så var diskusjonen om en person skal sendes ut av landet eller ikke.. ola nordmann har rett til å bo her, det mener jeg ikke at ali mahashnir gandu har.. kanskje man skulle innføre priksystem som det er på førerkort? får en innvandrer ett antall prikker skal han sendes ut! Det finnes .... De er opp til "3 prikker" dersom det er milde kriminelle lovbrudd... Etter det så skal det være bye bye Norway, men desverre så fungerer den politikken litt dårlig. Vet om mange som har et hav av anmerkinger på rullebladet som fortsatt er her. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 forskjellen er at vennene mine har den fantastiske egenskapen at de faktisk klarer å oppføre seg.. Det ser visst ikke ut til å hjelpe! "det første disse invandrerne gjør er å ta skattepengene våre, så tror de at de eier landet vårt" ja, jeg sier vårt ja.. MITT!! meg Ola Nordman, ikke Abdulla Chezar mohamed abdi jamal sheik ben arfa.. " Snakk om "norge for nordmenn"/vigrid-slagord du kommer med her. Lykke til videre i livet. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ut ifra mitt spørsmål, så var diskusjonen om en person skal sendes ut av landet eller ikke.. ola nordmann har rett til å bo her, det mener jeg ikke at ali mahashnir gandu har.. mener du innvandrere bør sendes ut uansett? hva om de ikke får straff i landet de sendes til da? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ut ifra mitt spørsmål, så var diskusjonen om en person skal sendes ut av landet eller ikke.. ola nordmann har rett til å bo her, det mener jeg ikke at ali mahashnir gandu har.. kanskje man skulle innføre priksystem som det er på førerkort? får en innvandrer ett antall prikker skal han sendes ut! Her er du på FRP-viddene!! Hva er grunnen til at et innvandrer skal kastet ut om han/hun gjør noe kriminelt? Vet du hva en innvandrer er? Det er en som har flyttet fra et annet land til Norge. Fra Sverige, fra USA, fra Gambia, fra Irak, fra Kasakhstan, fra Kambodsja, fra Polen osv. Det er også først- og andregenerasjonsinnvandrere. Innvandrere er nordmenn per definisjon, de har norsk statsborgerskap. Det som skiller de fra dine etniske nordmenn er at de har annen hudfarge og annen historie. Men det som teller, i nåtiden, så er de en like viktig del av samfunnet som meg og deg. Det du snakker om et diskriminering, fascistisk drittprat rett og slett. Meld deg inn i vigrid om du skal kaste ut nordmenn med annen hudfarge enn deg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ut ifra mitt spørsmål, så var diskusjonen om en person skal sendes ut av landet eller ikke.. ola nordmann har rett til å bo her, det mener jeg ikke at ali mahashnir gandu har.. mener du innvandrere bør sendes ut uansett? hva om de ikke får straff i landet de sendes til da? Straffe først og sende ut etterpå ? Neida, men er vel en relativ grei straff å miste kontakt med familie, ingen adgang til Norge etc... Tyskland er veldig strenge på dette... Vet om en som satt inne der for noe som kan være det samme... Sonet halv straff, men har 15 års forbud om å komme innenfor tyske grenser (gjelder også evt mellomlandinger med fly). Dersom han blir tatt må han sone resten. Det er heavy shit! Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 forskjellen er at vennene mine har den fantastiske egenskapen at de faktisk klarer å oppføre seg.. Det ser visst ikke ut til å hjelpe! "det første disse invandrerne gjør er å ta skattepengene våre, så tror de at de eier landet vårt" ja, jeg sier vårt ja.. MITT!! meg Ola Nordman, ikke Abdulla Chezar mohamed abdi jamal sheik ben arfa.. " Snakk om "norge for nordmenn"/vigrid-slagord du kommer med her. Lykke til videre i livet. norge for nordmenn ja.. jeg ser på snille innvandrere som "hvite" nordmenn.. men du skjønner sikkert ikke hva jeg mener:) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Neida, men er vel en relativ grei straff å miste kontakt med familie, ingen adgang til Norge etc... Jeg synes ikke det er en grei straff i alvorlige saker! Jeg mener at norge, som verdens rikeste land, bør ha de beste forutsetningene for å gi kriminelle rett straff...uavhengig av hudfarge eller hvilket land besteforeldrene kommer fra... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 norge for nordmenn ja.. jeg ser på snille innvandrere som "hvite" nordmenn.. men du skjønner sikkert ikke hva jeg mener:) jeg skjønner ihvertfall ikke hva du mener...klarer du å utdype? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Neida, men er vel en relativ grei straff å miste kontakt med familie, ingen adgang til Norge etc... Jeg synes ikke det er en grei straff i alvorlige saker! Jeg mener at norge, som verdens rikeste land, bør ha de beste forutsetningene for å gi kriminelle rett straff...uavhengig av hudfarge eller hvilket land besteforeldrene kommer fra... Vel, nå kjenner jeg ikke til folk her og deres forhold til familie... Men la oss si det slik... av 4 år og 9 mnd så soner du 50% straff, deretter blir du sendt hjem og får forbud om å komme til Norge på 15 år! Ergo, din familie må komme til deg og du ikke til dem... Gjør du, så må du sone resten og igjen bli kasta ut... Er ikke det en streng straff!? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Neida, men er vel en relativ grei straff å miste kontakt med familie, ingen adgang til Norge etc... Jeg synes ikke det er en grei straff i alvorlige saker! Jeg mener at norge, som verdens rikeste land, bør ha de beste forutsetningene for å gi kriminelle rett straff...uavhengig av hudfarge eller hvilket land besteforeldrene kommer fra... Vel, nå kjenner jeg ikke til folk her og deres forhold til familie... Men la oss si det slik... av 4 år og 9 mnd så soner du 50% straff, deretter blir du sendt hjem og får forbud om å komme til Norge på 15 år! Ergo, din familie må komme til deg og du ikke til dem... Gjør du, så må du sone resten og igjen bli kasta ut... Er ikke det en streng straff!? Igjen kommer det ann på saken... ...men en slik straff vil være voldsomt streng for innvandrere som kommer fra visse land, mens ikke streng for f.eks. svensker.... Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 ut ifra mitt spørsmål, så var diskusjonen om en person skal sendes ut av landet eller ikke.. ola nordmann har rett til å bo her, det mener jeg ikke at ali mahashnir gandu har.. kanskje man skulle innføre priksystem som det er på førerkort? får en innvandrer ett antall prikker skal han sendes ut! Her er du på FRP-viddene!! Hva er grunnen til at et innvandrer skal kastet ut om han/hun gjør noe kriminelt? Vet du hva en innvandrer er? Det er en som har flyttet fra et annet land til Norge. Fra Sverige, fra USA, fra Gambia, fra Irak, fra Kasakhstan, fra Kambodsja, fra Polen osv. Det er også først- og andregenerasjonsinnvandrere. Innvandrere er nordmenn per definisjon, de har norsk statsborgerskap. Det som skiller de fra dine etniske nordmenn er at de har annen hudfarge og annen historie. Men det som teller, i nåtiden, så er de en like viktig del av samfunnet som meg og deg. Det du snakker om et diskriminering, fascistisk drittprat rett og slett. Meld deg inn i vigrid om du skal kaste ut nordmenn med annen hudfarge enn deg. har jeg sakt at snillingene skal kastes ut?! jeg har akkurat like mye imot folk som bryter lover, enten de er fra sverige, russland eller gambia.. forskjellen er at de som er hvite nordmenn har en RETT til å få bli her.. men dette skjønner sikkert ikke du.. vigrid vil foresten ha ut alle som ikke er ariske, dette er jeg sterkt uenig i. jeg mener også at norge ville blitt et mye bedre land med frp og karl the man i spissen da tenker jeg ikke bare på invandringspolitikk, men også: eldreomsorg, skatter og avgifter and so on.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Igjen kommer det ann på saken... ...men en slik straff vil være voldsomt streng for innvandrere som kommer fra visse land, mens ikke streng for f.eks. svensker.... Bah... ikke bland de stakkars svenskene da :!: Hehe... Nei, spøk til alvor... Seff har det noe med type dom å gjøre osv... Det er en selvfølge. Men selv om man er svensk, så er det kjipt å bli kasta ut av et land som kanskje resten av familien bo i... Man blir isolert ute, det kan være sterkt mot folk det... Og kanskje ikke lett å sette seg inn i før man er i det selv eller har hørt det fra andre. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 forskjellen er at de som er hvite nordmenn har en RETT til å få bli her.. men dette skjønner sikkert ikke du.. jeg skjønner ikke hvorfor det bare er de hvite nordmennene som har rett til å bli her! Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 norge for nordmenn ja.. jeg ser på snille innvandrere som "hvite" nordmenn.. men du skjønner sikkert ikke hva jeg mener:) jeg skjønner ihvertfall ikke hva du mener...klarer du å utdype? tja.. jeg får prøve:P innvandrerne som kommer til norge og oppfører seg som dårlige kopier av 50cent og gjengen kommer aldrig til å bli "norske" for meg, selv om de får norsk statsborgerskap.. alltså.. hviss de klarer å oppføre seg, å rette seg etter norsk skikk og bruk, så må de bare komme for å bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg