tommy_89 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har Thermaltake Kandalf VA9000BWS? Skulle gjerne hat litt bilder av det? Og så lurer jeg på om hvordan det er med tempratur og sånt? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) HER! er det"mange" teser.. bare å trykke på et av "logoene"(eks. kickass 100%) og di kommer til den testen(dette var for de som har lav iq) er også en masse bilder på de forskjellige testene og det står nokk litt om kjøling og støy osv Endret 3. oktober 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Wild Bill Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har Kandalf, fikk det for 2 uker siden. Ta heller en titt på www.thermaltake.com Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har armor som vel er det samme kabinettet uteom fronten. God luftgjennomstrøning. God plass å bygge i. Plasseringen av psu'n er kansje ikkje den beste?(Med tanke på dei med 120mm vifte). Men sålenge du ikkje monterer hd-ramma der så er ikkje det noko problem. Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hallais! Har akkurat mottatt mitt Kandalf i posten.. sitter og beføler dette nye prakteksemplaret av et kabinett akkurat nuh men har et spm. til dere som evt har dette kabinettet/erfaringmed det... Hva er de plast"lappene" som er på bildet under tallet "1".. Står ikkeno om de i manualen heller ikke på nettet.. lurer fælt!! Preludiac *edit* Ingen?!?!? Endret 18. oktober 2005 av Preludiac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå